افزونه جلالی را نصب کنید.

اهتمام ویژه سازمان بنادر در امر توانمند سازی بانوان دریانورد

  • کد خبر : 3984
  • 06 اردیبهشت 1400 - 23:47
اهتمام ویژه سازمان بنادر در امر توانمند سازی بانوان دریانورد
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۲۸۳ فقره گواهی نامه معتبر دریانوردی برای بانوان در هرمزگان صادر شده که حضور گسترده این بانوان را در سطوح مختلف فراهم نموده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، ” اسماعیل مکی زاده ” با اشاره به پیشتازی استان هرمزگان در امر تقویت حضور و توانمند سازی بانوان در مشاغل دریایی اظهار داشت :۲۸۳ فقره گواهی معتبر دریانوردی برای بانوان متقاضی فعالیت در حوزه دریایی صادر شده است .

وی افزود: بیشترین استقبال بانوان دریانورد در امر گردشگری دریایی، ملوان عمومی سفرهای نزدیک به ساحل و مهمانداری شناورهای مسافری بوده و نیز گواهینامه هایی برای ملوانی موتورخانه ، ملوانی عرشه و افسر دومی صادر شده است .

به گفته مکی زاده تعداد ۱۶ مرکز آموزشی دارای مجوز در استان هرمزگان دایر بوده  که آمادگی ارائه خدمت به متقاضیان دریافت گواهی نامه های دریانوردی می باشند .

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطر نشان کرد: براساس دستور العمل های و قوانین  مصوب ملی و بین المللی نه تنها هیچ گونه محدودیتی  در خصوص حضور بانوان در دوره های آموزشی، اخذ گواهینامه ها و اشتغال به حرفه دریانوردی وجود نداشته بلکه سازمان بنادر و به تبع آن اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اقدامات قابل توجهی را به منظور تقویت حضور و توانمندسازی بانوان در مشاغل دریایی در پهنه آبی خلیج فارس به انجام رسانده است .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها