افزونه جلالی را نصب کنید.

شیلات متولی فعالیت ها و نظارت برحلیت آبزیان شد

  • کد خبر : 4072
  • 20 اردیبهشت 1400 - 11:34
شیلات متولی فعالیت ها و نظارت برحلیت آبزیان شد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان‌جهاد کشاورزی هرمزگان در دیدار با مدیر کل شیلات هرمزگان، طی لوح تقدیری از فعالیت های شیلات هرمزگان در تحقق برنامه های حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی استان در سال ۹۹ و همچنین تلاش های صورت گرفته جهت تولی گری شیلات هرمزگان در فعالیت های مرتبط با بررسی حلیت آبزیان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،حجت الاسلام  علی شرفی بجنگان با بیان اینکه فعالیت های شیلات هرمزگان در سال های اخیر ارزنده و قابل تحسین بوده است گفت:خوشبختانه فعالیت های شیلات هرمزگان موجبات رونق بخشی به برنامه های نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی را نیز فراهم کرده است.

در ادامه این دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان ضمن تشکر از حمایت ها و فعالیت های حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی در هرمزگان گفت: با  نظر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و تصویب شورای عالی نظارت بر ذبح و صید، شیلات متولی فعالیت های مرتبط با بررسی حلیت آبزیان شد.
عبدالرسول دریایی وظیفه مند بودن حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات ایران در زمینه سیاستگذاری و نظارت بر بهره برداری از منابع آبزی کشور، نظارت بر منابع و عوامل تولید در آبهای تحت حاکمیت و صلاحیت جمهوری اسلامی ایران  و انجام تمهیدات لازم به منظور اعمال مدیریت صید و مقررات مربوطه را از جمله عوامل دخیل در این تصمیم گیری خواند.
وی نظارت و شناسایی قابلیت ها و نیازمندیهای صید و صیادی و آبزی پروری و صنایع تابعه، فرهنگ سازی و انجام آموزشهای لازم در خصوص استفاده بهینه از ذخائر خدادادی در حوزه آبزی پروری، وجود تفاهم نامه فقهی در خصوص مباحث حلیت آبزیان در سازمان شیلات را از دیگر عوامل مهم تاثیر گذار در این امر خواند.
دریایی خاطرنشان کرد از این پس تمامی فعالیت های مرتبط با بررسی حلیت آبزیان  به  حوزه فعالیت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات ایران و به تبع از آن به دفتر نمایندگی ولی فقیه در شیلات هرمزگان واگذار شده است.

گفتنی است پیش از این حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور عهده دار این مسئولیت بوده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها