افزونه جلالی را نصب کنید.

الحاق یدکش پر قدرت شهید حقگو پس از تعمیرات اساسی وزیر آبی به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی

  • کد خبر : 4121
  • 26 اردیبهشت 1400 - 12:17
الحاق یدکش پر قدرت شهید حقگو پس از تعمیرات اساسی وزیر آبی به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اتمام تعمیرات یدکش پر قدرت شهید حقگو در محل سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “محمدرضا پور‌رجبی” اظهار داشت: یدک کش پر قدرت شهید حقگو که به منظور حفظ و تمدید گواهینامه های موسسه رده بندی و انجام تعمیرات اساسی و زیر آبی هفتم اردیبهشت ماه سال جاری بر روی سر سره تعمیراتی بندرشهید رجایی قرار گرفته بود پس از رفع نواقص در روز بیست سوم اردیبهشت و همزمان با عید سعید فطر به آب اندازی و وارد چرخه عملیاتی شد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان طول این یدک کش را حدود سی متر، عرض آن را نه متر و چهل سانتی متر،  ارتفاع آن را چهار متر و هشتاد سانتیمتر با آبخور حدود چهار متر و بیست سانتیمتر  اعلام کرد.

 وی افزود: این شناور با برخورداری از سیستم مانور موسوم  به “زد درایو” قادر است به تمام جهات  نیرو وارد کرده ودر عملیات مقابله با آتش، آلودگی و همچنین پهلودهی و جدا سازی  کشتی‌ها ایفای نقش نماید.

به گفته پورجبی در سال گذشته ۳۰ فروند شناور با کاربری های مختلف در این اداره کل و دیگر کشتی سازی های استان تعمیر و به ناوگان خدمات دریایی جنوب کشور محلق شدند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها