افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل شیلات هرمزگان :

حل دغدغه های جامعه صیادی در اولویت اصلی شیلات شهرستان های استان قرار گیرد

  • کد خبر : 4338
  • 30 خرداد 1400 - 9:40
حل دغدغه های جامعه صیادی در اولویت اصلی شیلات شهرستان های استان قرار گیرد
مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: پویایی و فعالیت یگان حفاظت منابع آبزیان باوجود کمبود نیرو و منابع مشهود است،اما باید با همه محدودیت ها شاهد ارتقای فعالیت ها و خدمات رسانی به جامعه صیادی باشیم.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی در نشست شورای حفاظت از منابع آبزیان ویژه شهرستان جاسک که با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات هرمزگان، جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان ، رئیس شیلات شهرستان جاسک و فرمانده پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات شهرستان جاسک برگزار شدبا بیان اینکه خدمت رسانی به جامعه صیادی از وظایف اصلی شیلات است گفت: حل دغدغه های جامعه صیادی بیش از پیش در اولویت اصلی شیلات شهرستان های استان قرار گیرد.

وی از یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خواست تا با همکاری و همراهی کامل دستگاه قضایی،شیلات هرمزگان و همه دستگاه های مرتبط و همچنین پیرو درخواست های جامعه صیادی با جدیت با ادوات صید و روش های صید مخرب برخورد کنند.

دریایی گفت: با توجعه به گستردگی جامعه صیادی استان و همچنین سواحل گسترده استان بهترین راهکار این است خود جامعه صیادی به کمک شیلات هرمزگان بیاید و با هماهنگی شیلات استان، جامعه صیادی خود ناظر بر فعالیت های صیادی و مقابله با صید غیر مجاز باشد.

مدیر کل شیلات هرمزگان با تاکید بر برگزاری جلسات شورای یگان حفاظت منابع آبزیان به صورت ماهانه و در سطح همه  شهرستانهای شیلاتی ، در این نشست دستور داد تا سرحد ممکن همه امکانات و منابع شیلات هرمزگان در اختیار خدمت به جامعه صیادی در راستای برخورد با صید غیر مجاز قرار گیرد و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نشود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها