افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون برنامه‌ریزی خبر داد:

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بندرعباس

  • کد خبر : 4376
  • 02 تیر 1400 - 0:39
برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بندرعباس
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی این مجموعه خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش با اعلان این خبر اظهار کرد: در ادامه انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بندرعباس به قرارداد مدت معین، که طبق دستورالعمل ابلاغ شده از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در حال انجام است، آزمون کتبی مربوطه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به زمان دقیق برگزاری این آزمون، افزود: آزمون تبدیل وضعیت به صورت حضوری، در تاریخ چهارم تیرماه سال جاری و در محل دانشگاه هرمزگان برگزار می‌شود.
معاون
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با تاکید بر حضور داوطلبان، ۳۰ دقیقه قبل از شروع آزمون، گفت: واجدین شرایط باید ضمن مراجعه به سایت شهرداری بندرعباس به آدرس bandarabbas.ir نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.
جهانبخش با بیان اینکه این آزمون در ۹ حوزه امتحانی و در دو محل دانشگاه هرمزگان و مجتمع بصیرت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی، استفاده از دو ماسک جهت حضور در حوزه امتحانی، همراه داشتن ملزومات بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در هنگام ورود به محل آزمون، به همراه داشتن خودکار آبی و مداد مناسب و عدم همراه داشتن کیف و تلفن همراه از مواردی است که داوطلبان باید نسبت به آن توجه کنند.
اضافه می‌شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت رفع ابهام و طرح سوالات خود با مدیریت سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با شماره تلفن ۰۷۶۳۲۲۲۳۹۰۵ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها