افزونه جلالی را نصب کنید.

حضور حداکثری مردم حاجی‌آباد در انتخابات؛ خط بطلانی بر نقشه‌های شوم استکبار

  • کد خبر : 4386
  • 03 تیر 1400 - 16:23
حضور حداکثری مردم حاجی‌آباد در انتخابات؛ خط بطلانی بر نقشه‌های شوم استکبار
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان حضور حداکثری مردم حاجی‌آباد در انتخابات را خط بطلانی بر نقشه‌های شوم استکبار دانست.

به گزارش ایکنا ، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان، در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه حاجی‌آباد، اظهار کرد: در انتخابات اخیر شاهد یک نه محکم به استکباری بودیم که به دنبال تحریم مهم‌ترین رویداد سیاسی ما بودند. باید آفرین گفت بر مردان غیور این سرزمین و زنان شیر زنی که با حضورشان و حماسه‌آفرینی در ۲۸ خرداد تجدید میثاقی با شهدای گران‌قدر، امام راحل و رهبر انقلاب داشتند.

وی ادامه داد: مردم عزیز ایران همیشه در صحنه هستند و پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، در همه سختی‌ها با همه ملامت‌ها و تهدیدها اما همواره نگاهشان به دست رهبر انقلاب است و هرجایی که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرمان صادر کردند، زن و مرد از همه سلایق به صحنه آمده‌اند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: بیشترین مشارکت در استان هرمزگان متعلق به حاجی‌آباد بوده که نشان از ولایت مداری مردمان این شهرستان است. مردم شهرستان حاجی‌آباد علی‌رغم کم‌توجهی‌ها و مظلوم واقع شدنشان، همواره در صحنه‌های انقلاب پیشتاز هستند. تقدیم اولین شهید مدافع حرم استان از دیار شهرستان حاجی‌آباد نشان‌دهنده ولایت مداری و پایبندی به اصول ارزش‌ها توسط مردم این شهرستان است.

سالاری اضافه کرد: هر جا که تیر و ترشکش هست، مردمان شهرستان حاجی‌آباد سینه‌های خود را سپر کرده‌اند و حضور چشم‌گیری داشته‌اند. مردم این دیار هر جا که نیاز هست با حضورشان خط بطلانی بر نقشه‌های شوم استکبار کشیده‌اند، در انتخابات ریاست جمهوری و مجامع محلی شوراها بیشترین حضور را داشته‌اند و آنجایی که باید خدمت‌رسانی بکنند در  سیل و حوادث باز هم پیشتاز هستند.

یادآور می‌شود؛ در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محمد میرزاده فرمانده سابق ناحیه مقاومت حاجی‌آباد تقدیر و سرهنگ پاسدار محمد سالاری به عنوان فرمانده جدید این ناحیه منصوب شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها