افزونه جلالی را نصب کنید.
تشریح عملکرد سه ماهه نخست بنادر غرب هرمزگان ؛

از رشد صعودی تخلیه و بارگیری تا رونق صادرات کالاهای یخچالی با رشد ۲۲۵ درصدی

  • کد خبر : 4435
  • 12 تیر 1400 - 15:13
از رشد صعودی تخلیه و بارگیری تا رونق صادرات کالاهای یخچالی  با رشد ۲۲۵ درصدی
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از رشد سه برابری تخلیه و بارگیری کانتینرهای یخچالی و همچنین رونق صادرات محصولات از طریق این کانتینرها با رشد 255 درصدی به کشورهای حاشیه خلیح فارس خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ، “قاسم عسکری نسب” با اشاره به تدابیر اتخاذ شده به ‌منظور رونق بخشی به صادرات کالاهای یخچالی و همچنین ارائه مشوقهایی به منظور ترغیب صاحبان کالا به کانتینری نمودن محصولات صادراتی خود اظهار داشت: ماحصل این اقدامات را می توان در رشد  3 ماهه ابتدای سال جاری  با تخلیه و بارگیری ۱۰هزار و ۱۲۰ TEU کانتینر یخچالی و ثبت ۹۳ هزار تن ملاحظه نمود .

 وی افزود: صادرات ۵ هزار و ۶۰ TEU کانتینر یخچالی با تناژ ۸۷ هزاراز دیگر توقیقات بدست آمده در بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان می باشد که بیانگر تحقق اهداف ترسیم شده در این بخش است .

وی به انجام طرح های توسعه و اجرای پروژه های زیر بنایی دربندر لنگه نیز اشاره داشت و گفت : در سال های اخیر با فراهم نمودن شرایط لازم و اختصاص محوطه ویژه نگهداری کانتینرهای خالی ورودی از یک سو وتنظیم استراتژی مشترک کاری با ارگان های همکار با توجه به خواست مشتریان و ارائه خدمات ۲۴ ساعته از سوی دیگر شاهد افزایش چشمگیر راندمان در حوزه کانتینری هستیم.

گفتنی است؛ اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با نظارت بر ۱۰  بندر تجاری و مسافری و حاکمیت بر ۴۶ سازه دریایی از انتهای محدوده شهرستان بندرخمیر گرفته تا ابتدای حوزه استحفاظی استان بوشهرو نیز برخورداری از ۶۰۰ کیلومتر مرز دریایی ، پشتیبانی ازبخش عظیمی از جزایر کشوررا برعهده دارد .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها