افزونه جلالی را نصب کنید.

تیراندازی در بندرعباس/ زن جوان توسط اقوامش کشته شد

  • کد خبر : 4471
  • 15 تیر 1400 - 16:56
تیراندازی در بندرعباس/ زن جوان توسط اقوامش کشته شد
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تیزهوشی کارآگاهان پلیس قاتلان زن بندرعباسی شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه ۲۴ – فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تیزهوشی کارآگاهان پلیس قاتلان زن بندرعباسی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار غلامرضا جعفری بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در بندرعباس، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی بعمل آمده مشخص شد خانمی بعلت اختلاف خانوادگی بین دو فامیل توسط اقوام خود با اسلحه شکاری دو لول مجروح و وی را جهت مداوا به بیمارستان منتقل کردند که به علت خونریزی شدید و شدت جراحات وارده فوت و سه نفر متهم پرونده متواری شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحت و سقم موضوع با تشکیل تیمی منسجم طی انجام اقدامات پلیسی محل اختفاء دونفر از متهمان را که به یکی از استانهای همجواری متواری شده بودند شناسایی و با اخذ نیابت قضائی در دو عملیات غافلگیرانه نامبردگان دستگیر و به استان هرمزگان منتقل شدند.

سردار جعفری با بیان اینکه تلاش کارآگاهان جهت شناسایی و دستگیری متهم اصلی پرونده در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: بستگان متهم در تحقیقات انجام گرفته گفتند که متهم از کشور خارج شده و قصد گمراه کردن مأموران را داشتند اما با توجه به تیز هوشی کارآگاهان در انجام اقدامات پلیسی محل اختفا متهم در یکی از شهرهای مرکزی کشور شناسایی شد.

 وی خاطرنشان کرد: مأموران با اخذ نیابت قضائی به محل اختفا متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی غافلگیری نامبرده را دستگیر به بندرعباس انتقال دادند، متهمان در تحقیقات به بزه ارتکابی خود اعتراف و اظهار کردند که بخاطر اختلافات کهنه خانوادگی که بین دو فامیل از قبل بوده پس از مشاجره به تیراندازی و قتل منجر شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها