افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس سازمان پسماند شهرداری بندرعباس خبر داد:

تخلیه ۳۰۰۰ سرویس خاک و نخاله در سایت نخاله های ساختمانی

  • کد خبر : 4474
  • 16 تیر 1400 - 17:22
تخلیه ۳۰۰۰ سرویس خاک و نخاله در سایت نخاله های ساختمانی
رییس سازمان مدیریت پسماند گفت: در خرداد ماه امسال بیش از ۳۰۰۰ سرویس خاک و نخاله در سایت دفع نخاله‌های ساختمانی تخلیه شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، پوریا دروار در این ارتباط با بیان اینکه در حال انجام کار اصولی و دائمی در راستای جلوگیری از تخلیه غیر اصولی نخاله هستیم، اظهار کرد: تعدادی از خودروهای حمل نخاله در سطح شهر کد گذاری شده و مابقی نیز در حال انجام است.
وی افزود: تخلیه هر نوع نخاله باید در محل های مجاز که برای این کاردر نظر گرفته شده، انجام شود.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس ادامه داد: طی خرداد ماه امسال پنج مورد جلوگیری از حمل خاک و نخاله بدون مجوز، هشت مورد توقیف مدارک خودروهای متخلف و ۲۲ مورد نیز مجوز حمل خاک و نخاله توسط سازمان مدیریت پسماند صادر شده است.
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه هرگونه حمل و نقل خاک و نخاله های ساختمانی در سطح شهر باید با مجوز این سازمان انجام شود، گفت: در صورت عدم هماهنگی و کسب مجوزات لازم با متخلفین برخورد خواهد شد.
دروار با تاکید بر اینکه فقط خودروهای کد گذاری شده مجاز به حمل نخاله از سطح شهر هستند، ادامه داد: سایت تل سیاه و سایت نخاله‌های ساختمانی واقع در بزرگراه شهید رجایی محل های مجاز تخلیه خاک و نخاله ساختمانی است.
این مقام مسئول در انتها نیز بیان کرد: تخلیه نخاله ساختمانی در سایر نقاط شهر ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برابر ماده ۱۶ و ۲۰ قانون مدیریت پسماند، برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها