افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل شیلات هرمزگان در بازدید از ظرفیت های شیلاتی شرق استان:

جهش در بازسازی ذخایر با راه اندازی مزرعه نرسری مرکز بازسازی ذخایر خلیج فارس کلاهی-میناب

  • کد خبر : 4483
  • 16 تیر 1400 - 17:29
جهش در بازسازی ذخایر با راه اندازی  مزرعه نرسری مرکز بازسازی ذخایر خلیج فارس کلاهی-میناب
مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاونین اجرایی خود و رئیس مرکز بازسازی ذخایر خلیج فارس-کلاهی از مرکز بازسازی ذخایر خلیج فارس کلاهی-میناب و روند پیشرفت احداث مزرعه نرسری این مرکز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی با اشاره به اهمیت فعالیت های این مرکز و همچنین اهمیت حفظ و بازسازی ذخایر ارزشمند آبزیان گفت: مرکز بازسازی ذخایر آبزیان خلیج فارس کلاهی- میناب نقش بسزایی در پایداری و ارتقای ذخایر آبزیان و به دنبال آن صید و صیادی پایدار دارد.
وی با بیان اینکه مزرعه نرسری میگوی این مرکز با حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل شدن است گفت: این مهم نقش بسزایی در  جهش و ارتقای بازسازی ذخایر دارد.
دریایی با اشاره به جذب حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه گفت: بدون شک تدوام فعالیت ها و همچنین توسعه این مرکز نیازمند حمایت های استانی و کشوری بیش از پیش است.
مدیر کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه مزرعه نرسری این مرکز توان تولید و پرورش سالانه حدود ۶۰ تا۱۲۰ میلیون قطعه بچه میگو بسته به شرایط دارد تصریح کرد: لاروهای تولید و پرورش یافته در این مرزرعه پس از رسیدن به وزن و سایز مناسب در راستای بازسازی ذخایر میگو در دریا رها سازی خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه وجود مراکز بازسازی ذخایر آبزیان برای استان شیلاتی هرمزگان یک ضرورت است تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته امید داریم در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی چهار مرکز بازسازی ذخایر آبزیان در شرق،غرب، مرکز استان هرمزگان و همچنین جزیره قشم باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها