افزونه جلالی را نصب کنید.

استقرار نمایندگان خریداران مجتمع نور در محل ساخت پروژه با مجوز دادستان بندرعباس

  • کد خبر : 4489
  • 16 تیر 1400 - 17:36
استقرار نمایندگان خریداران مجتمع نور در محل ساخت پروژه با مجوز دادستان بندرعباس
دادستان بندرعباس اعلام کرد: مقرر شده است نمایندگان خریداران مجتمع نور با استقرار در محل ساخت پروژه، روند اقدامات انجام شده را از نزدیک مورد رصد قرار دهند.

به گزارش فارس ، نشست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با اعضای هیئت مدیره و خریداران غرفه های مجتمع تجاری نور بندرعباس برگزار شد.

مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در خصوص این نشست اظهار داشت: در ادامه اقدامات دادستانی مرکز استان هرمزگان به منظور رفع مشکلات مربوط به مجتمع تجاری نور بندرعباس و تسریع در روند عملیات چند ساله احداث این پروژه، مدیر پروژه مجتمع نورگزارشی از روند پیشرفت کار ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه مقرر شد ، ضمن انجام تعهدات و مصوبات جلسه قبل ؛ گزارش و مستندات مربوط به عقد قراردادهای خرید سنگ، تعیین پیمانکار تکمیل عملیات برق مجتمع، خرید تجهیزات آسانسور، پله برقی و …  به منظور شفاف سازی و صحت گزارشات ارائه شده، ظرف ۴۸ ساعت آینده به این دادستانی اعلام شود.

دادستان بندرعباس همچنین خاطرنشان کرد: مقرر شده است نمایندگان خریداران مجتمع نور با استقرار در محل ساخت پروژه، روند اقدامات انجام شده را از نزدیک مورد رصد قرار دهند.

 وی در پایان تصریح کرد: به اعضای هیئت مدیره شرکت فنی مهندسی میلاد نور اعلام شده است که در صورت عدم اقدام مؤثر، مراتب با تشکیل پرونده قضایی توسط این دادستانی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4489

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها