افزونه جلالی را نصب کنید.

کلاهبرداری ۳۰۰میلیاردی در خرید و فروش ارز دیجیتالی در هرمزگان

  • کد خبر : 4486
  • 16 تیر 1400 - 17:33
کلاهبرداری ۳۰۰میلیاردی در خرید و فروش ارز دیجیتالی در هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری اعضای یک باند که در پوشش خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام به 300 میلیارد کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش فارس ،  سردار غلامرضا جعفری بیان داشت درپی وصول چندین فقره پرونده مبنی برکلاهبرداری یک نفر از طریق خرید و فروش بیت کوین (ارز دیجیتال)، پرونده به صورت ویژه دردستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی هرمزگان قرارگرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه به عمل آمده شکات مدعی بودند که فردی که خود را به عنوان مسئول انجام ارز دیجیتال معرفی کرده باعث جلب اعتماد شکات شده است لذا برابر توافق انجام شده مقرر شده در ازای سرمایه گذاری از طرف شکات، متهم مبلغ ۱۰ درصد از سود حاصله از فعالیت در بازار ارز دیجیتال را به آنان اختصاص دهد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: متهم پس از دریافت سرمایه از شکات در ماه های اولیه سود حاصله را پرداخت کرده و از این طریق اعتماد شکات و مال باختگان را در جهت افزایش سرمایه جلب کرده و آنان ترغیب به افزایش سرمایه شدند و پس از دریافت مبالغی به عنوان افزایش سرمایه از مال باختگان، متواری شده است.

سردار جعفری گفت: با انجام اقدامات پلیسی محل زندگی نامبرده در یکی از شهرستان استان فارس شناسایی که اکیپی از عوامل این پلیس با اخذ نیابت قضائی به شهرستان عزیمت و با رصد مسیرهای تردد متهم، پس از چند روز تعقیب و مراقبت محل های اختفای نامبرده شناسایی و طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه درتحقیقات فنی صورت گرفته متهم به کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد ریالی با ۲ نفر از همدستان خود اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: با توجه به اظهارات متهم و شناسایی سایر همدستان وی، محل اختفا سایر اعضای این باند نیز شناسایی و در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات جامع و تکمیل پرونده، متهمان که به بزه ارتکابی و کلاهبرداری به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال معترف شده بودند به همراه پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4486

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها