افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل شیلات هرمزگان تاکید کرد:

پیشگیری از صید غیر مجاز//بهسازی، نوسازی و رفع نواقص بندر صیادی کلاهی

  • کد خبر : 4502
  • 20 تیر 1400 - 23:55
پیشگیری از صید غیر مجاز//بهسازی، نوسازی و رفع نواقص بندر صیادی کلاهی
مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاونین اجرایی خود از بندرصیادی کلاهی بازدید و پس از به بررسی،حل و ارائه راهکار ، بهسازی، نوسازی و رفع نواقص بندر صیادی کلاهی را در دستور کار مدیریت بهره بردار بندر صیادی کلاهی و مسئولین شهرستانی شیلات و استان قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی با بیان اینکه این بندر صیادی از حدود ۲۲۰ فروند شناور صیادی برخودار است گفت: از این میزان  حدود۱۳۵فروند قایق و ۸۶ فروند نیز لنج صیادیست، که نقش مهمی در صید و صیادی استان هرمزگان دارد.

دریایی عنوان کرد: بندر صیادی با بیش از هزار و ۴۰۰ نفر صیاد در آینده ایی نزدیک با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته شاهد به بهره برداری رسیدن یک بندر صیادی دیگر نیز خواهد بود که در حال حاضر در مرحله مطالعات قرار دارد.

وی با تاکید بر اهمیت پیشگیری از صید و صیادی مخرب و غیر مجاز،  صیادان کلاهی را به یاری رسانی شیلات در برخورد و پیشگیری از صید غیر مجاز دعوت کرد.
مدیر کل شیلات هرمزگان همچنین در این بازدید ضمن بررسی مسائل و مشکلات جامعه صیادی این بندر،دستوراتی را در جهت رفع و حل مشکلات بهره برداری از بندر صیادی کلاهی صادر کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها