افزونه جلالی را نصب کنید.
پیگیری اعتراض رانندگان اتوبوس؛

رفع مشکلات رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس در دستور کار است

  • کد خبر : 4513
  • 21 تیر 1400 - 0:06
رفع مشکلات رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس در دستور کار است
قائم‌مقام سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: پیگیری مشکلات رانندگان اتوبوس این سازمان به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، سید رضا بیگ‌زاده در جلسه با رانندگان معترض که مدیران و معاونین سازمان نیز در آن حضور داشتند، اظهار کرد: بخشی از مشکلات این افراد مربوط به گذشته بوده که رفع آنها پیش از اعتراضات نیز در دستور کار سازمان قرار داشته است.
وی یکی از درخواست‌های رانندگان در شروع تجمعات را، انعقاد قرارداد با پیمانکار عنوان کرد و در این ارتباط نیز بیان کرد: بر اساس همکاهنگی صورت گرفته و مطالبه از شرکت پیمانکار مربوطه، قرارداد کلیه رانندگان آماده امضاء بوده و در جلسه امروز(چهارشنبه) نیز به آنها تحویل شده، ولی رانندگان از امضای این قرارداد برای تسریع در رفع مشکل خودشان، امتناع کرده‌اند.
بیگ‌زاده افزود: با توجه به اینکه این رانندگان دو ماه(اردیبهشت و خرداد سال جاری) حقوق معوق دارند، بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از پیمانکار مربوطه، شرکت موظف به پرداخت مطالبات رانندگان است.
قائم‌مقام سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در خصوص پرداخت حق بیمه معوق رانندگان نیز، خاطرنشان کرد: با معاونت مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس ‌هماهنگی‌های لازم جهت پرداخت هرچه سریعتر انجام شده و این مسئله نیز تا پایان ماه جاری انجام می‌شود.
بیگ‌زاده از ترک کار این رانندگان طی روزهای اخیر خبر داد و عنوان کرد: با این وجود، به منظور تداوم خدمات‌رسانی به شهروندان، از رانندگان با سابقه و استخدام شهرداری برای فعالیت در خطوط استفاده شده و در مورد ترک کار و غیبت رانندگان نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها