افزونه جلالی را نصب کنید.

انتصاب بانوی هرمزگانی به عنوان کارشناس ورزش بانوان کلانشهرهای ایران

  • کد خبر : 4662
  • 26 تیر 1400 - 13:09
انتصاب بانوی هرمزگانی به عنوان کارشناس ورزش بانوان کلانشهرهای ایران
کارشناس ورزش بانوان و مسئول ورزش فرزندان کارکنان شهرداریهای کلانشهرهای ایران معرفی و منصوب شد.

گروه ورزش ـ اسماعیل حسین پور:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چلچله بندر ، طی حکمی از سوی کمال مرادی، دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و با پیشنهاد دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، فوزیه سالاری مسئول ورزش بانوان و دبیر ورزش کارکنان شهرداری بندرعباس به عنوان کارشناس ورزش بانوان و همچنین مسئول ورزش فرزندان کارکنان شهرداریهای کلانشهرهای ایران معرفی و منصوب شد‌.
حدود دوسال است که مردم عزیز ایران با کرونا و مشکلات عدیده ای که این ویروس نحس بوجود آورده درگیر هستند و به دنبال آن، کودکان در خانه مانده و دچار چاقی، کم‌تحرکی و افسردگی شده‌اند. به همین منظور کمیته ورزش شهرداری‌های کلانشهرهای ایران با همکاری و مساعدت مدیران ورزش کلانشهرها در نظر دارد با برگزاری و انجام برنامه‌های متعدد ورزشی از جمله آموزشی، مسابقات و غیره برای فرزندان کارکنان و شهروندان، باری از دوش خانواده‌ها بردارد.
در بخشی از این حکم انتصاب آمده است:
نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و پیشنهاد دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، به موجب این حکم شما را به سمت کارشناس ورزش بانوان و مسئول ورزش فرزندان کارکنان شهرداری‌های کلانشهر ایران منصوب می‌نمایم.
امید است با تکیه بر ظرفیت بالای علمی، عملی و مدیریتی در حوزه ورزش بانوان، زمینه مساعد و خلاقانه‌ای برای همگرایی و هم‌افزایی هدفمند در بین فعالان و دست‌اندکاران ورزش بانوان شهرداری‌های کلانشهرها، نهادها، موسسات شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی، عمومی و غیردولتی(سمن) کشور ایجاد نموده و بسترساز تصمیم‌گیری‌های تحول‌آفرین در چارچوب اسناد بالادست، مقررات جاری و اهداف تعیین شده در حوزه ورزش بانوان کشور باشید.
از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرفت و آبادانی کشور و تامین آسایش و آرامش شهروندان عزیز خواستارم.
گفتنی است دکترای مدیریت ، مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری بندرعباس ، مسئول ورزش بانوان شهرداری و سازمان‌ها و دبیر کمیته ورزش کارکنان شهرداری بندرعباس و سازمانهای وابسته ، نایب رییس هیئت بیلیارد و بولینگ استان هرمزگان و مسئول کمیته همگانی هیت بیلیارد و بولینگ و بولس استان هرمزگان برخی از سوابق و تحصیلات فوزیه سالاری به شمار می رود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4662

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها