افزونه جلالی را نصب کنید.

پوشش دیجیتالی شبکه‌های صداوسیما در هرمزگان افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 4700
  • 27 تیر 1400 - 21:44
پوشش دیجیتالی شبکه‌های صداوسیما در هرمزگان افزایش می‌یابد
تفاهم نامه همکاری برای افزایش پوشش دیجیتالی شبکه ها بین استانداری هرمزگان و معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما، امضا شد.

حمید رحیمی:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چلچله بندر فریدون همتی در نشست با رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیمای جمهورى اسلامی ایران گفت: طبق این تفاهم نامه پوشش رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در ۵۰ نقطه استان هرمزگان با راه اندازی فرستنده‌های جدید دیجیتال به ویژه در شهرستان بشاگرد و کوشا احمدی شهرستان حاجی آباد که دارای مناطق کوهستانی هستند، توسعه می‌یابد و زیرساخت‌های جدید فنی و تولید در صداوسیمای مرکز خلیج فارس ایجاد خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: برای تحقق اهداف تعیین شده در این تفاهم نامه در مجموع ۶۴ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا می‌کند که پنجاه درصد آن از محل منابع استان و پنجاه درصد دیگر از منابع سازمان صداوسیما، تامین می‌شود.

وی گفت: توجه به فرهنگ مناطق مختلف، قدرت دفاع فرهنگی کشور در برابر تهاجم فرهنگی بیگانگان را افزایش می‌دهد و سازمان صداوسیما از مجموعه‌های مهم و تاثیر گذاری است که می‌تواند در این میدان نقش آفرینی کند.

رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیمای جمهورى اسلامی ایران نیز در این نشست با بیان اینکه توسعه رسانه ملی در هرمزگان دارای اهمیت بسیاری است، گفت: امضای این تفاهم نامه، موجب توسعه زیرساختی رسانه ملی در استان هرمزگان می‌شود.

وی با اشاره به حرکت سازمان صداوسیما بر مبنای شعار عدالت رسانه ای، افزود: این تفاهم نامه به تسریع در مسیر توسعه رسانه ملی در هرمزگان کمک می‌کند تا همه مردم این استان به شکل مناسب از امکانات رسانه‌ای استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها