افزونه جلالی را نصب کنید.
در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مددجویان بهزیستی بندرعباس مطرح شد:

دستگاه های اجرایی و مردم آثار مددجویان و معلولان را خریداری کنند

  • کد خبر : 4720
  • 28 تیر 1400 - 10:33
دستگاه های اجرایی و مردم آثار مددجویان و معلولان را خریداری کنند
استاندار هرمزگان با اشاره به ضرورت حمایت از توانمندی های مددجویان و جامعه معلولان، گفت: با کشف استعدادهای کم نظیر این قشر و همچنین حمایت‌ از این استعدادها، می توان زمینه خودکفایی، اشتغال و ایجاد درآمد پایدار را برای افراد دارای معلولیت‌ و مددجو فراهم کرد.

فریدون همتی پس از افتتاح و بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مددجویان بهزیستی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه این نمایشگاه ابتدا قرار بود به صورت استانی برگزار شود اما به دلیل شرایط کرونا به صورت شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع یک هزار نفری جامعه مددجویان بهزیستی فعال در حوزه صنایع دستی، آثار ۱۰ نفر از مددجویان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است.
 وی افزود: لازم است دستگاه های اجرایی و مردم هرمزگان برای حمایت از هنرمندان و فعالان این حوزه نسبت به خریداری آثار آن ها اقدام کنند.
 استاندار هرمزگان همچنین ضمن قدردانی از اداره کل بهزیستی و شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت در خصوص تخصیص تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و فعالان صنایع دستی، اضافه کرد: در سال گذشته ۳۸میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال معلولان استان جذب شد.
 همتی با اشاره به تخصیص منابع مالی ملی و استانی برای تأمین مسکن معلولان استان، گفت: تمام خانواده‌هایی که دو یا چند فرزند معلول دارند دارای مسکن هستند و یا منازل آنان در حال ساخت است؛ اگر در این میان خانواده ای وجود دارد که بدون مسکن است می تواند به اداره کل بهزیستی استان مراجعه کند.
 وی افزود: تلاش داریم به تدریج به سمتی حرکت کنیم که مسکن خانواده های دارای یک معلول را تأمین کنیم و از این نظر منابع خوبی در استان داریم که با تلاش و برنامه‌ریزی به دنبال تحقق این گام مثبت برای جامعه معلولان استان هستیم.
 همتی با اشاره به ضرورت حمایت از توانمندی های مددجویان و جامعه معلولان، عنوان کرد: با کشف استعدادهای کم نظیر این قشر که بخشی از آن در این نمایشگاه به صورت عینی قابل مشاهده است و همچنین حمایت‌ از این استعدادها، می توان زمینه خودکفایی، اشتغال و ایجاد درآمد پایدار را برای افراد معلول و مددجو فراهم کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها