افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان:

از نخریدن امتیاز هوادار تهران پشیمانم/تا لحظه تودیع‌ام برای خدمت به هرمزگان کم نمی گذارم

  • کد خبر : 4773
  • 10 مرداد 1400 - 17:37
از نخریدن امتیاز هوادار تهران پشیمانم/تا لحظه تودیع‌ام برای خدمت به هرمزگان کم نمی گذارم
آئین تجلیل از تیم های فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان در لیگ های کشوری و ابوالحسن خاکی زاده قهرمان هرمزگانی والیبال ساحلی آسیا توسط شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان ظهر امروز در سالن استانداری صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از ایسنا، آئین تجلیل از ابوالحسن خاکی‌زاده والیبالیست هرمزگانی و قهرمان مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ و ۲۱ سال آسیا و تیم های شرکت کننده در رقابت های فوتبال و فوتسال کشور  با حضور استاندار هرمزگان ، آشوری و مرادی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،  امیاری مدیرکل ورزش و جوانان،  کشفی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، ابوالحسن خاکی‌زاده ملی پوش والیبال هرمزگان ، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان،  عبدالرئوف بستگانی رئیس هیات والیبال هرمزگان، حامد رضوانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس،  اسماعیل سالفی موسس باشگاه خلیج فارس میناب،  هادی بزوال سرمربی باشگاه آیندگان ، محمد زاهدی رئیس هیات فوتبال رودان و محمد کارگران مسوول ورزش شرکت فولاد هرمزگان در محل سالن کنفرانس استانداری هرمزگان برگزار شد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در این آئین، افزود: ظرفیت هرمزگان بالا و کم نظیر است و ورزشکاران نشان داده اند که این موضوع به واقع صحت دارد.

احمد مرادی با بیان اینکه تجلیل از مقام آوران بین المللی و کشوری امری ستودنی است، تصریح کرد: مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس همواره پشتیبان ورزشکاران بوده و خواهد بود.

مرادی با بیان اینکه اراده مسئولان استان هرمزگان برداشتن گام های بلند برای توسعه در رشته های مختلف ورزشی است.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه اقدام استاندار هرمزگان در تجلیل از جامعه ورزش امری ستودنی است، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم و اساسی که خلا جدی داشت همین تقدیر از برترین های ورزش بود.

محمد آشوری با بیان اینکه تجلیل از هر مقام آوری امری ضروری و ارزشمند است، اضافه کرد: استمرار این حرکت به شناخت و تجلیل استعدادهای برتر در عرصه ورزش خواهد پرداخت.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه ورزشکاران هرمزگانی با حداقل امکانات همواره موفق و درخشان ظاهر شدند، عنوان کرد: ابوالحسن خاکی زاده نشان داد جوان هرمزگانی می تواند با اندکی توجه در عرصه هاس بین المللی پرچم هرمزگان را به اهتزاز درآورد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه ورزش استان نیاز به ساماندهی و حمایت داشت، افزود: ابوالحسن خاکی زاده امروز نماینده به حق ورزشکاران استان هرمزگان در میادین بین المللی بود و تجلیل از این ورزشکار پیامی است برای سایر ورزشکاران که با موفقیت شان به طور حتم حمایت مسئولان استان را پشت سر خود دارند.

فریدون همتی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر به سرعت در بحث توسعه زیرساخت ها گام برداشتیم، خاطرنشان کرد: سرعت خوبی بحث توسعه زیرساخت ها به ویژه در مناطق توسعه نیافته صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در گذشته حمایت هایی از تیم آذرخش شد اما شیوه کمک باید اصلاح می شد، عنوان کرد: به جایی رسیده بودیم که هیچ بنگاه اقتصادی حاضر به حضور در ورزش حرفه ای نبود و همه نگاه ها و درخواست ها در هر زمینه ای به سمت بنگاه های اقتصادی در هرمزگان است.

همتی با اشاره به اینکه کشفی فردی توانمند، ورزشی و با برنامه است، خاطرنشان کرد: نمی شود با تمام جامعه ورزش صحبت و مشورت کرد زیرا شدنی نیست.

وی با بیان اینکه در بحث خرید امتیاز تیم هوادار همین مشورت ها و تعلل ها سبب از دست رفتن امتیاز لیگ برتری هوادار از هرمزگان شد، افزود: این عدم خرید برای استان هرمزگان بد بود و دیگر امروز نباید آن اشتباه را انجام دهیم و باید با قدرت پیش برویم تا با خرید امتیاز تیم لیگ یکی هم جوانان هرمزگانی و هم زیر ساخت ها توسعه یابد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در خرید امتیاز تیم لیگ یکی منافع آن بیشتر از معایبش است، تصریح کرد: به دنبال تثبیت پشتیبانی صنایع سهامدار با محوریت یکی از بنگاه های اقتصادی هرمزگان از این باشگاه هستیم تا در سال های آینده به مشکل نخوریم.

وی با بیان اینکه انتظارمان از مردم و فعالین ورزش همراهی و حمایت است، عنوان کرد: انتظارمان از نخبگان و هیات های ورزشی ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده و شدنی است و به طور حتم از این نظرات استفاده می کنیم.

همتی با اشاره به اینکه در یک ارزیابی و در توانمان به تیم های گروهی در سطح کشور و ورزشکاران موفق در میادین بین المللی از استان هرمزگان حمایت خواهیم کرد، اظهار کرد: نباید باشگاه های شخصی انتظار داشته باشند که تمامی هزینه های آن را شرکت صنایع پشتیبان بدهد بلکه به نوعی دیگر حمایت خواهیم کرد که این باشگاه ها دلگرم شوند.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع پشتیبان با معیار و اصول مشخص در ورزش ورود می کند، تصریح کرد: به طور حتم هر حمایت و تجلیلی براساس شاخص هاست که به همگان ارائه خواهد شد و براساس یک اصول پایه ریزی خواهیم کرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه به تیم های فوتبال حاضر در لیگ های کشوری نیز براساس پیروزی هایشان در فصل گذشته پاداشی در نظر گرفته ایم که امروز پرداخت می شود، عنوان کرد: هدف ما رسیدن این پاداش به کادرفنی و بازیکنان تیم ها جهت افزایش انگیزه است.

همتی با بیان اینکه باید شهرداری ها از تیم های حاضر در لیگ کشوری شان حمایت کنند و این موضوع را به طور حتم مصوب و پیگیری می کنم، افزود: انتظار داریم جریان رسانه ای امیدوار کننده ای از امروز شکل بگیرد و این نهال شکل گرفته را آبیاری کرده و در سال های آینده به درختی تنومند تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید نام هرمزگان در صدر اخبار ورزشی هفته باشد، تصریح کرد: باید هرمزگان در ورزش در سطح کشور بت جایگاه اصلی اش برسد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تاسیسات ورزشی استان هرمزگان فرسوده شده است، اظهار کرد: با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم و قرار بر آن شد هر یک از مجموعه های ورزشی را به یکی از صنایع واگذار تا مرمت و بهسازی مجموعه ها با سرعت شکل بگیرد و وضعیت مجموعه ورزشی خلیج فارس، تختی، حجاب و هفت تیر و شهرستان ها بهبود یابد.

همتی با اشاره به اینکه ندامتگاه و زمین تربیت بندرعباس خریداری شده و به مجموعه ورزشگاه خلیج فارس اضافه شود، عنوان کرد: این اقدام سبب توسعه مجموعه خلیج فارس چه از لحاظ چمن چه اسکان در سطح میزبانی اردوی تیم های ملی در جام جهانی قطر ایجاد شود.

وی با بیان اینکه برخی می گویند چرا در روزهای پایانی یاد ورزش افتادیم، افزود: بنده تا ساعت پایانی تودیعم از استانداری هرمزگان با انگیزه و توان بالا خدمت می کنم و تمامی برنامه ها را پیش می برم و وظیفه دارم مطالبات مردم را پیگیری کنم.

به گزارش ایسنا، در این آئین از ابوالحسن خاکی زاده قهرمان مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ و ۲۱ سال آسیا با پاداش ۳۵ میلیون تومان تجلیل و پاداش تیم های شهرداری بندرعباس، خلیج فارس میناب، آیندگان بندرعباس به ترتیب ۱۱۰ میلیون تومان، ۷۰ میلیون تومان و ۸۵ میلیون تومان نیز اهدا شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4773

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها