افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان :

پهلودهی سومین فروند کشتی حامل نهاده های دامی دربندر شهید رجایی

  • کد خبر : 4840
  • 21 مرداد 1400 - 21:35
پهلودهی سومین فروند کشتی حامل نهاده های دامی دربندر شهید رجایی
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی سومین فروند کشتی نهادهای دامی حامل 55 هزار تن سویا در بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: یک فروند کشتی دیگر با ظرفیت 66 هزار تن ذرت نیز طی هفته آینده در این بندر پهلو خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، ” علی رضا محمدی کرجی ران” با بیان اینکه علاوه بر کشتی های حامل کالاهای اساسی ، از ابتدای سال تا کنون ۳ فروند کشتی ویژه نهادهای دامی  در بندر شهید رجایی پهلو دهی شده است اظهار داشت: کشتی اول حامل ۶۶ هزار تن جو، دومین کشتی نیز با ظرفیت ۶۶ هزار تن ذرت و با احتساب کشتی که عصر روزگذشته ۱۹ مردادماه  پهلو دهی و حامل ۵۵ هزار تن سویا دیگر است مجموع کشتی های نهاده های دامی به ۳ فروند رسید .

وی اضافه کرد: کشتی چهارم نیز حامل ۶۶ هزار تن ذرت در لنگرگاه بندرعباس مستقر است که با سپری شدن  فرآیند اسنادی و الزامات بهداشتی  طی هفته آینده دراین بندر پهلو خواهد گرفت .

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه  6 پست اسکله با عمق ۱۴ متر ویژه کشتی های حامل کالاهای اساسی  در نظر گرفته شده است تاکید کرد : کشتی های حامل کالاهای اساسی و نهادهای دامی و کشاورزی در اولویت تخلیه و تخصیص تجهیزات بندری قراردارند .

محمدی کرجی ران خاطر نشان کرد: از مجموع انبارهای مسقف موجود در این بندر ۹۰ درصد به کالاهای یاد شده تخصیص داده شده که ۴ باب آن ویژه انبارش نهاده های دامی و ۱۱ باب دیگر برای نگهداری کالاهای خوراکی در نظر گرفته شده است .

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان  تخلیه کالاهای اساسی با دو رویه حمل یکسره و حمل مستقیم به انبارها انجام می شود و برای تسهیل در حمل کالا ها از ظرفیت حمل و نقل ریلی و جاده ای بصورت همزمان استفاده می گردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها