افزونه جلالی را نصب کنید.

بررسی پروژه‌های عمران شهری در دستور کار شهردار بندرعباس

  • کد خبر : 4855
  • 26 مرداد 1400 - 1:09
بررسی پروژه‌های عمران شهری در دستور کار شهردار بندرعباس
مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در ادامه بررسی پروژه‌های عمرانی شهرداری بندرعباس، از دو پروژه بازدید و تسریع در اجرای پروژه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی در حاشیه بازدید از پروژه بازگشایی خیابان معراج در محدوده خدماتی شهرداری منطقه چهار، اظهار کرد: خدمات‌رسانی به شهروندان بندرعباس در هیچ شرایطی نباید با تاخیر همراه باشد.
وی با تاکید بر اینکه همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد هرچه بهتر پروژه‌های عمرانی ضروری است، افزود: شهرداری بندرعباس تلاش خواهد کرد در مسیر خدمات‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌مند و ظرفیت‌های جدید را ایجاد کند.
شهردار منتخب بندرعباس همچنین با اشاره به اجرای پروژه بازگشایی خیابان معراج، عنوان کرد: این پروژه تاثیر قابل توجهی در دسترسی مردم از محدوده بلوار پاسداران و خیابان امام‌سجاد(ع) خواهد داشت.
نوبانی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر از پیشرفت ۶۵ درصدی برخوردار است، ادامه داد: بلوار معراج با ۳۶ متر عرض و حدود ۵۰۰ متر طول باعث کاهش بار ترافیکی در این محدوده می‌شود.
وی در ادامه همچنین طی بازدید از پروژه گردشگری پارک آکواریوم، گفت: توسعه گردشگری و ارتقاء زیرساخت‌های آن در شهر یکی از رویکردهای جدی شهرداری بندرعباس خواهد بود.
اضافه می‎شود، پروژه پارک آکواریوم در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع دارای ساختمان اداری، برکه، لنج بومی و همچنین نماد بادگیر و کوزه با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است. این پروژه با بهره‌گیری از معماری سنتی در ضلع جنوب بلوار امام سجاد و شرق پارک کپشکن در حال احداث است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4855

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها