افزونه جلالی را نصب کنید.

کمک‌های مؤمنانه ووشو راهی «بشاگرد» شد/ اقدام ارزنده ووشوکاران در عاشورای حسینی

  • کد خبر : 4894
  • 29 مرداد 1400 - 20:32
کمک‌های مؤمنانه ووشو راهی «بشاگرد» شد/ اقدام ارزنده ووشوکاران در عاشورای حسینی
کمک‌های مؤمنانه فدراسیون ووشو با حمایت «بنیاد سپاس لحظه» به‌همت هیأت ووشو استان هرمزگان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به بشاگرد ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومى هیأت ووشو هرمزگان، کمک‌های مؤمنانه فدراسیون ووشو با حمایت «بنیاد سپاس لحظه» به‌همت هیأت ووشو استان هرمزگان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به بشاگرد ارسال شد.

این بسته‌های معیشتی شامل برنج، مواد شوینده، رب گوجه، ماکارونی، روغن و حبوبات است که ارزش هر بسته حدود چهارصد هزار تومان تخمین زده می‌شود.

یادآور می‌شود؛ در این مرحله ۳۰۰ بسته معیشتی به این منطقه ارسال شد که ۱۵۰ بسته آن از سوی فدراسیون ووشو با همکاری بنیاد سپاس لحظه صورت پذیرفت و الباقی آن از سوی هیأت ووشو هرمزگان با حمایت ورزشکاران و خیرین تأمین شد.

۵ سری رزمایش کمک مؤمنانه از سوی ووشوکاران هرمزگانی برگزار شده است

علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو هرمزگان ضمن تسلیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشوراى حسینى(ع) در این باره گفت: به لطف الهی از ابتدای ایام کرونا تا به امروز در پی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) چهار دوره رزمایش کمک مؤمنانه از سوی هیأت ووشو هرمزگان با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان برگزار کرده‌ایم و این پنجمین رزمایش است که با همکاری فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران و حمایت بنیاد سپاس لحظه در ایام تاسوعا و عاشوای حسینی برگزار شد.

وی افزود: این اقلام بنا به نیت ریاست محترم فدراسیون جناب آقای دکتر امیر صدیقی به بشاگرد ارسال شد و به امید خدا در مرحله بعد قصد داریم با حمایت خیرین و دوستان نیک‌اندیشم، رزمایشی را جهت کمک به محلات حاشیه شهر بندرعباس برگزار کنیم.

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان اظهار داشت: ۳۰۰ بسته معیشتی به بشاگرد ارسال شد که ۱۵۰ بسته نیز سهم فدراسیون ووشو و بنیاد سپاس لحظه بود و ۱۵۰ بسته هم از طریق هیأت ووشو استان با حمایت خیرین و دوستان نیک‌اندیشم تهیه شد.

بهرمن در پایان خاطرنشان ساخت: هیأت ووشو هرمزگان پیشرو در اقدامات فرهنگی است و تا لحظه‌ای که در ووشوی هرمزگان حضور دارم در کنار امورات قهرمانی نیز برنامه‌های فرهنگی هم بطور ویژه دنبال می‌شود چراکه معتقدم اگر در کار فرهنگی خوب عمل کنیم قهرمانان و پهلوانان بزرگی به جامعه معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها