افزونه جلالی را نصب کنید.

انتخاب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر بندرعباس

  • کد خبر : 4944
  • 03 شهریور 1400 - 22:00
انتخاب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر بندرعباس
هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر بندرعباس انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، در ششمین جلسه رسمی این شورا نمایندگان شورا در شورای شهرستان پس از رای گیری مشخص شدند.

برای این منظور آقایان یعقوب دبیری نژاد، احمد کناری‌نژاد، عیسی عباسی و خانم فاطمه جراره کاندید شدند که پس از رای گیری فاطمه جراره و احمد کناری‌نژاد به عنوان نمایندگان شورای شهر بندرعباس در شورای شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، در ششمین جلسه این شورا، هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی شورا برگزار شد.

در این جلسه اعضای کمیسیون برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری برای انتخاب رییس و نائب رییس رای گیری کردند که پس از رای گیری سید محمد رضا موسوی رئیس و حسن سالاری بعنوان نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.

شایان ذکراست که یعقوب دبیری نژاد، عیسی عباسی، اسماعیل بواشه، حسن سالاری و سید محمد رضا موسوی اعضای این کمیسیون هستند.

در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس برای انتخاب رییس و نایب رییس کمیسیون وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری حسن سالاری به عنوان رئیس و احمد کناری‌نژاد به عنوان نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.

همچنین حسن سالاری، احمد کناری‌نژاد، اسماعیل بواشه، اسماعیل رئیسی حسنلنگی و حجت الاسلام و المسلمین احمد عامری سیاهویی اعضای این کمیسیون هستند.

در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر بندرعباس برای انتخاب رییس و نایب رییس کمیسیون وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا حیدری سراجی رییس، اسماعیل رئیسی حسنلنگی به عنوان نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا حیدری سراجی، عیسی عباسی، اسماعیل بواشه، اسماعیل رئیسی و
خانم فاطمه جراره اعضای پنج نفره این کمیسیون هستند.

در ادامه جلسه اعضای کمیسیون نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر بندرعباس برای انتخاب رئیس و نایب رییس کمیسیون رای گیری کردند که در نهایت خانم فریده عامری رئیس و عیسی عباسی به عنوان نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.
گفتنی است که یعقوب دبیری نژاد، عیسی عباسی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عامری، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا حیدری سراجی و فریده عامری اعضای این کمیسیون هستند.

در ادامه جلسه اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بندرعباس برای انتخاب رییس و نایب رئیس کمیسیون رای گیری کردند که در نهایت اسماعیل بواشه بعنوان رئیس و اسماعیل رئیسی حسنلنگی نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.
گفتنی است که حجت الاسلام و المسلمین حیدری سراجی، احمد کناری‌نژاد، اسماعیل رئیسی، اسماعیل بواشه و فریده عامری اعضای ۵ نفره این کمیسیون هستند.

در ادامه جلسه اعضای کمیسیون سلامت، بهداشت و خدمات شهری شورای شهر بندرعباس برای انتخاب رییس و نایب رییس وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری احمد کناری‌نژاد به عنوان رئیس و اسماعیل رئیسی حسنلنگی نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.

اسماعیل رئیسی، احمد کناری‌نژاد، حسن سالاری، سید محمد رضا موسوی و خانم فریده عامری اعضای این کمیسیون هستند.

در نهایت آخرین رای گیری، اعضای کمیسیون بانوان شورای شهر بندرعباس برای انتخاب رییس و نایب رییس انجام شد که پس از رای گیری خانم فریده عامری بعنوان رئیس و سید محمد رضا موسوی به عنوان نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.

گفتنی است که خانم فاطمه جراره، خانم فریده عامری، احمد کناری‌نژاد، حسن سالاری و سید محمد رضا موسوی اعضای پنج نفره این کمیسیون هستند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها