افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس:

پاکسازی ورودی‌های شهر بندرعباس/ جمع‌آوری ۳۰ تن زباله و نخاله از ورودی شمالی بندرعباس

  • کد خبر : 4932
  • 03 شهریور 1400 - 21:46
پاکسازی ورودی‌های شهر بندرعباس/ جمع‌آوری ۳۰ تن زباله و نخاله از ورودی شمالی بندرعباس
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس از پاکسازی ورودی شمالی بندرعباس(بابا غلام) خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به نیاز پاکسازی اساسی در ورودی شمالی شهر بندرعباس بعنوان اصلی‌ترین ورودی شهر انجام شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، پوریا دروار با اعلام اینکه ورودی های شهر بندرعباس باید زیبا و خالی از هرگونه زباله و نخاله باشد، اظهار کرد: با توجه به وجود حجم قابل توجهی از زباله و نخاله در این محدوده، کار پاکسازی این ورودی‌ها در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه طی پاکسازی انجام شده بیش از ۳۰ تن زباله و نخاله از این ورودی جمع‌آوری شده است، خاطرنشان کرد: سایر ورودی‌های بندرعباس نیز در ادامه این عملیات پاکسازی می‌شود.
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس ادامه داد: زیباسازی ورودی شهر همان اندازه اهمیت دارد که خیابان ها و معابر شهر مورد توجه است.
دروار گفت: بندرعباس دارای چهار ورودی از سمت شمال، شرق و غرب است که بعد از پاکسازی ورودی اصلی شمالی شهر سایر ورودی‌ها نیز در ادامه پاکسازی خواهند شد.
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی از کسبه و رانندگان وسایط نقلیه زباله را در ورودی شهر رها می‌کنند، تصریح کرد: هر چند محل هایی جهت تخلیه زباله در بعضی از ورودی ها تعبیه شده، اما متأسفانه گاهی اوقات زباله ها در حاشیه جاده اصلی رها می‌شود.
دروار گفت: امیدواریم با فرهنگ سازی، آموزش و رعایت بیشتر از سوی شهروندان، شاهد کاهش این معضل در ورودی هاې شهر باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4932

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها