افزونه جلالی را نصب کنید.
در ششمین روز از هفته دولت،

فاز نخست مجتمع صنایع تبدیلی تعاون روستایی بندرعباس اجرایی می شود

  • کد خبر : 5016
  • 06 شهریور 1400 - 23:43
فاز نخست مجتمع صنایع تبدیلی تعاون روستایی بندرعباس اجرایی می شود
رئیس اداره تعاون روستایی بندرعباس از اجرایی شدن نخستین فاز مجتمع صنایع تبدیلی و سردخانه ای اتحادیه تعاون روستایی بندرعباس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، عیسی برخورداری ضمن گرامیداشت هفته دولت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر اظهار کرد: فردا یکشنبه؛ هفتم شهریورماه، همزمان با هفته دولت، با حضور فرماندار بندرعباس، مدیرتعاون روستایی هرمزگان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، نخستین فاز مجتمع صنایع تبدیلی وسردخانه ای اتحادیه تعاون روستایی بندرعباس اجرایی می شود.

برخورداری با اعلام این خبر افزود: این مجتمع بزرگ در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار با اعتبار اولیه بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی اتحادیه و تسهیلات بانکی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر توسعه کشاورزی به عنوان گامی موثر در جهش تولید و نقش آن در تامین امنیت غذایی گفت: با آغاز به کار فاز نخست این طرح، افزایش ظرفیت صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و اشتغالزایی بیش از۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم را در بخش های مختلف شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره تعاون روستایی بندرعباس درباره بخش های مختلف و تاسیسات این مجتمع، اظهار کرد: این مجتمع شامل سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی، سبدسازی، باسکول، بارانداز و پایانه باربری همچنین واحدهای بسته بندی و سورتینگ خرما و محصولات کشاورزی، انبار، واحدهای تجاری و اداری ، مجتمع بین راهی و فضای سبز می باشد که طی دو فاز اجرایی می شود.

وی افزود: مجتمع صنایع تبدیلی و سردخانه ای اتحادیه تعاون روستایی بندرعباس در کیلومتر ۲۰ محور اصلی بندرعباس- حاجی آباد واقع شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها