افزونه جلالی را نصب کنید.

گشت حفاظت و بررسی گزارشات واصله به صورت روزانه توسط نیروهای یگان حفاظت شهرستان بندرعباس

  • کد خبر : 5026
  • 07 شهریور 1400 - 15:05
گشت حفاظت و بررسی گزارشات واصله به صورت روزانه توسط نیروهای یگان حفاظت شهرستان بندرعباس
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس گفت: به منظور پیشگیری از تخریب اراضی ملی و طبیعی و تشدید برخورد با متخلفان ، گشت های شبانه روی حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی فعال می باشندو به بررسی گزارشات واصله مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی می پردازند.

روح الله وفاکیش رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس اظهار کرد: به منظور پیشگیری از تخریب اراضی ملی و طبیعی و تشدید برخورد با متخلفان ، گشت های شبانه روی حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی  فعال می باشندو به بررسی گزارشات واصله مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی می پردازند.

وی گفت: نیروهای پاسگاه  حفاظت این اداره روز گذشته به بررسی گزارشات واصله و گشت زنی در اراضی ملی منطقه تخت وجلوگیری از ادامه فعالیت تصرفی تا اطلاع ثانوی ومشخص شدن وضعیت اراضی مورد نظر  اقدام نمودند.

روح الله وفاکیش گفت : نیروهای پاسگاه  حفاظت این اداره به صورت ۲۴ساعته مشغول گشت زنی و مراقبت از اراضی ملی و طبیعی هستند و با مشاهده هرگونه تخریب،تصرف و آتش سوزی اراضی منابع طبیعی با تخریب کنندگان عرصه ها مطابق قانون برخورد می کنند.

وفاکیش   گفت :پاسگاه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری  به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب و تصرف و آتش سوزی از طریق شماره تلفن۱۵۰۴می باشد.

گشت حفاظتی  و کنترل محدوده تصرفی خارج از واگذاری در منطقه غلام کشته

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس اضافه کرد: به منظور پیشگیری از تخریب اراضی ملی و طبیعی و تشدید برخورد با متخلفان ، گشت حفاظتی  از اراضی ملی و طبیعی  و کنترل محدوده های واگذاری در منطقه غلام کشته توسط نیروهای یگان حفاظت شهرستان  انجام گرفت.

وی گفت: بازدید میدانی وکنترل محدوده تصرفی (حفرکانال زهکشی خارج از محدوده واگذاری )شرکت پرورش میگوی آبزیان تجارت البرز در منطقه غلام کشته توسط نیروهای یگان حفاظت  صورت گرفت که دستگاه ها در محل متوقف وفعالیتی مشاهده نگردید. 

این مقام مسئول افزود:، مردم بهترین حامیان منابع طبیعی  هستند و خاطر نشان کرد: مردم مشارکت و همکاری خوبی با منابع طبیعی  را دارند، به طوری که ماهانه  تلفن و گزارش مردمی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف منابع طبیعی به پاسگاه منابع طبیعی این شهرستان مخابره می کنند.

وفاکیش   گفت :پاسگاه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری  به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب و تصرف و آتش سوزی از طریق شماره تلفن۱۵۰۴می باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها