افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

انجام ۶۰ درصد از عملیات‌های جستجو و نجات دریایی درهرمزگان

  • کد خبر : 5044
  • 09 شهریور 1400 - 19:25
انجام ۶۰ درصد از عملیات‌های جستجو و نجات دریایی درهرمزگان
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: ساختمان مرجع دریایی بندر شهید رجایی با بیش از 71 درصد پیشرفت فیزیکی مطابق با برنامه زمان بندی در حال انجام است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان “علی‌رضا محمدی کرجی‌ران” اظهارداشت: عملیات ساخت این برج با ۶۲.۲ متر ارتفاع بر اساس برنامه زمان‌بندی تحت نظارت مستقیم واحد مهندسی و عمران اداره کل و اداره HSE بندر شهید رجایی درحال پیشروی است .

وی در تشریح مشخصات فنی این پروژه گفت: این سازه بتنی دارای ۶۲.۲ متر ارتفاع(از تراز روی فونداسیون)، یک‌هزار و ۲۳۰ متر مکعب حجم بتن‌ریزی و با وزن آرماتوربندی ۶۲۰ تن و ضخامت ۷۰ سانتی‌متر می‌باشد .

به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی، این برج کنترل ترافیک دریایی دارای دو دستگاه آسانسور پرسرعت می‌باشد که قادر است ارتفاع برج را در ۲۸ ثانیه طی نماید .

محمدی کرجی‌ران با بیان اینکه مرکز VTS بندر شهید رجایی از حساس‌ترین و پرترافیک‌ترین مراکز دریایی کشور است، گفت: مرکزهماهنگی  جستجو و نجات دریاییMRCC) )استان هرمزگان بیش از ۶۰ درصد از عملیات‌های جست‌وجو ونجات دریایی و شرایط استقرار را درپهنه‌های آبی و حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران به خود اختصاص داده است.

وی در این باره بیان کرد:احداث برج کنترل ترافیک دریایی بندر شهید رجایی با هدف استقرار حوزه‌های سرویس ترافیک دریایی((VTS، مرکزهماهنگی نجات دریایی(MRCC)، (ابزار فنی اتاقTECHNICAL ROOM)منظر و فضای‌های اداری مرتبط با امور دریایی درحال احداث است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان پیش بینی‌ کرد: با اتخاذ تدابیر مهندسی این پروژه در اسفند ۱۴۰۰ اتمام و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها