افزونه جلالی را نصب کنید.
طی 18 روز با هشت نیروی کارآزموده انجام شد؛

بازگشت آنلودر تخلیه غلات بندر شهید رجایی به چرخه فعالیت

  • کد خبر : 5085
  • 14 شهریور 1400 - 19:34
بازگشت آنلودر تخلیه غلات بندر شهید رجایی به چرخه فعالیت
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: آنلودر تخلیه غلات که به دلیل ورود اجسام نامتعارف در بار خارج از سرویس شده بود، پس از تعمیرات در پایانه فله خشک بندر شهید رجایی وارد چرخه فعالیت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “محمد رضا پوررجبی” با اشاره به حجم بالای ورود کالاهای اساسی به بندر شهید رجایی و لزوم سرعت‌بخشیدن به خدمات تخلیه و بارگیری در پایانه‌های فله خشک این بندر اظهارداشت: زنجیرهای نقاله بوم آنلودر شماره یک متاثر از ورود اشیا نامتعارف از داخل  انبار کشتی، شدیداً آسیب دید که طی دو مرحله تعمیر و تعویض قطعات آن، این دستگاه به چرخه فعالیت بازگشت.

وی در تشریح جزییات تعمیرات این دستگاه نیز گفت: در مرحله اول حدود ۱۰۰ قطعه زنجیر باز شد و با طراحی و ساخت پایه با ابتکار پرسنل فنی جهت سهولت در صافکاری و آهنگری،حدود ۷۰ قطعه آسیب دیده صافکاری و یا تعویض گردید.

معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: پس از تعمیر اولیه، زنجیرهای باز شده روی دستگاه نصب و در مرحله دوم ۱۰۰ قطعه دیگراز زنجیرها باز و به تعمیرگاه منتقل گردید که در محل تعمیرگاه نیز ۸۰ قطعه آسیب دیده  دیگر تعمیر، صافکاری و تعویض شد.

پور‌رجبی هزینه‌های ساخت و تعویض زنجیرهای نوار نقاله را ۱۲۰ میلیون تومان بدون هزینه نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: در تعمیرات آنلودر هشت نفر نیروی متخصص در شیفت کاری هشت ساعته به مدت ۱۸ روز نقش آفرینی کردند .

پایانه فله خشک بندر شهید رجایی در شمار  بزرگترین و مجهزترین  پایانه‌های تخلیه و بارگیری کالاهای فله خشک در بنادر تجاری کشور به شمار آمده و محل عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالاهای فله خشک  است.

بندر شهید رجایی تنها یک بندر کانتینری نیست، این بندر بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین پایانه‌های کانتینری کشور را در اختیار دارد و حجم گسترده‌ای از عملیات جابه‌جایی کالاهای عمومی به خصوص محصولات فولادی، فله خشک(غله و سنگ آهن)، فله مایع(روغن‌های خوراکی) و فرآورده‌های نفت خام در این بندر انجام می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها