افزونه جلالی را نصب کنید.
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

“شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس” عوارض آلایندگی سهم شهرداری بندرعباس را پرداخت نکرده است

  • کد خبر : 5105
  • 17 شهریور 1400 - 16:11
“شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس”  عوارض آلایندگی سهم شهرداری بندرعباس را پرداخت نکرده است
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:باید اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس هم از ظرفیت‌های قانوني شورا بهره برده و در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی این مجتمع عظیم نفتی پیگیری لازم را انجام دهند

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، یعقوب دبیری نژاد در هفتمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: بیمارستانی که قرار است مجموعه نفت خلیج فارس به اسم مسئولیت اجتماعی در بندرعباس بسازد، سال هاست بعنوان یک نماد تبلیغاتی نیمه کاره مانده ، همچنان ساخته نشده و اگر هم ساخته شود اندکی از حق مردم هرمزگان بوده و هست. اگر  سال ۹۷ که این بیمارستان بااعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی ساخته می‌شد امروز از رقم هزار میلیارد تومانی برای تکمیل آن صحبت نمی شد.

عضو کمیسیون نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:۶۵ درصد از یک درصد فروش فراورده های نفتی ستاره خلیج‌فارس بعنوان عوارض آلایندگی باید به شهرداری بندرعباس پرداخت می شد تا صرف توسعه فضای سبز شود، که بر اساس صورتهای مالی سال ٩٩ پالایشگاه ستاره خلیج فارس باید ۷۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت می شد که تاکنون ریالی پرداخت نکرده است. حالا این عدد را با سالهای قبل فعالیت پالایشگاه محاسبه کنید تا متوجه اجحاف آشکار مدیران مربوطه در حق شهر بندرعباس شوید.

دبیری نژاد افزود: اگر این مجموعه نفتی مدعی انجام مسئولیت‌های اجتماعی است ای‌کاش اول بدهی قانونی خود به شهرداری بندرعباس را در بحث عوارض پرداخت کند سپس مدعی انجام مسئولیت‌های اجتماعی و برگزاری نمایش های تبلیغاتی شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها