افزونه جلالی را نصب کنید.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد؛

کشف یک تن و ۶۲۵ کیلو مواد مخدر در پاتک بامدادی پلیس هرمزگان

  • کد خبر : 5112
  • 18 شهریور 1400 - 19:10
کشف یک تن و ۶۲۵ کیلو مواد مخدر در پاتک بامدادی پلیس هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و ۶۲۵ کیلو ماده مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات منسجم در شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مهر سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاق مواد مخدر، جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی جاسک از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه جاسک مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، کشف محل اختفای قاچاقچیان و محموله مواد مخدر با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل شبانه روزی تحرکات اعضای این باند سرانجام اعضای این باند را که قصد جا به جایی محموله مواد مخدر داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: تکاوران پلیس جاسک، با هدایت عملیاتی و پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اجرای هدفمند کمین پرداختند و با اجرای طرح مهار و کنترل و پایش منطقه، خودروی لندکروزر متعلق به قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل گریختند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار دارد، گفت: مأموران موفق شدند در این عملیات، یک تن و ۶۲۵ کیلوگرم موادمخدر تریاک کشف کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها