افزونه جلالی را نصب کنید.
از سال ۱۳۹۷ تا کنون،

صدور ۱۷۰ مجوز تولید شناور جدید در سال جاری

  • کد خبر : 5119
  • 20 شهریور 1400 - 13:09
صدور ۱۷۰ مجوز تولید شناور جدید در سال جاری
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از اول سال ۱۳۹۷ تاکنون ۱۴۰۹ مجوز ساخت شناور اعم از قایق تا شناورهای فلزی زیر 3هزار GT صادر شده که تاکنون ۷۲۰ فروند از مجوزهای صادر شده تکمیل و به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ” اسماعیل مکی‌زاده” با بیان اینکه از اول سال ۱۳۹۷ تاکنون ۱۴۰۹مجوز ساخت شناور اعم از قایق تا شناورهای فلزی زیر ۳هزار GT صادر شده اظهارداشت : که تاکنون ۷۲۰ فروند مجوزهای صادر شده تکمیل و به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۶۸۹ پروژه در کارگاه های شناور سازی های استان هرمزگان درحال ساخت است.

به گفته معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، از ابتدای  سال جاری تا کنون نیز ۱۷۰ مجوز تولید شناور جدید در قالب گواهینامه ثبت موقت صادر شده است.

معاون دریایی اداره کل بنادر ودریا نوردی هرمزگان با اشاره تعداد شناورهای ساخته شده درسال گذشته اظهار داشت :  در سال گذشته  نیز۲۱۱  فروند شناور در کارخانجات استان ساخته شده که پس از دریافت گواهینامه ثبت وارد ناوگان ملی شدند که در مقایسه با سال ۹۸ رشد حدود ۳۷,۵ درصد ی را شاهد بودیم.

شایان ذکر است استان  هرمزگان با برخورداری بیش از ۶۰ گارگاه و کارخانه شناورسازی مستقر دربنادر وجزایر ؛ مهمترین کانون تعمیر و ساخت انواع شناور های چوبی ، فایبر گلاس ، فلزی و آلو مینیومی در کشور قلمداد شده و علاوه بردرخواست سفارش ساخت از دیگر استانهای جنوبی ، سالانه سفارش های متعددی از کشورهای حاشیه خلیج فارس را نیز پذیراست .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها