افزونه جلالی را نصب کنید.

نجات جان۵ خدمه موتور لنج تجاری در آبهای جزیره سیری

  • کد خبر : 5122
  • 22 شهریور 1400 - 0:13
نجات جان۵  خدمه موتور لنج تجاری در آبهای جزیره سیری
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه و شرق هرمزگان گفت: شب گذشته موتور لنج باری که از شارجه به مقصد دیر استان بوشهر در حال دریانوردی بوده به دلایل نامعلومی در حوالی جزیره سیری غرق و 5 نفر ازسرنشینان آن نجات یافتند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، “قاسم عسکری نسب” در خصوص جزئیات نجات خدمه لنج تجاری مغروقه گفت: این موتور لنج تجاری شب گذشته ۲۰ شهریورماه از بندر شارجه درکشور امارات به سمت بندر دیر در استان بوشهر در حال دریاروی بود که به دلایلی که در حال بررسی است حوالی جزیره سیری غرق شد.

وی افزود : متاسفانه خدمه این شناور بدلیل عدم اطمینان از غرق شدن حتی تا آخرین لحظه هیچ گونه شرایط اضطرای را با مراکز جستو ونجات دریایی استان گزارش نکرده و لنج را بوسیله یک فروند قایق نجات ترک می کنند .

عسکری نسب با بیان اینکه پس از غرق شدن شناور خدمه توسط تانکر عبوری سوفیا متعلق به کشور هندوستان نجات می یابند افزود: کشتی هندی طی تماس با مالک شناور نجات جان خدمه موتورلنج را اعلام می نماید .

وی ادامه داد: طی اطلاع مالک به برج کنترل بندر دیر و هماهنگی  برج با مرکز جستجو ونجات استان هرمزگان ارتباط مخابراتی با شناور سوفیا برقرارشده و مقدمات انتقال نجات یافتگان از دریا به خشکی فراهم می شود.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه و غرب استان هرمزگان اظهار داشت: بر اساس هماهنگی مرکز جستجو و نجات استان با نمایندگان کشتیرانی ها لندینگ کرافت مرجان قشم در ساعت ۲۲:۴۰ نفرات را از تانکر سوفیا تحویل گرفته و در ساعت ۰۴:۳۰ سحرگاه امروز ۲۱ شهریور ماه در صحت و سلامت کامل به بندر لنگه منتقل شدند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها