افزونه جلالی را نصب کنید.

جابجایی و حمل و نقل سریع کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور در اولویت است

  • کد خبر : 5184
  • 26 شهریور 1400 - 11:19
جابجایی و حمل و نقل سریع کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور در اولویت است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: جابجایی و حمل و نقل سریع کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور در اولویت است و دستگاه های اجرایی ذیربط باید موانع پیش روی جابجایی و حمل و نقل سریع کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور را رفع کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، با تاکید بر رفع موانع پیش روی تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی، عنوان کرد: اولویت مهم و اساسی دستگاه های اجرایی ذیربط از جمله ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، غله، بنادر و گمرک رفع موانع و سرعت بخشیدن به حمل و نقل سریع کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیتی که کالاهای اساسی در تامین اقلام ضروری مردم دارند، ضرورت جابجایی و حمل و نقل سریع این کالاها را دو چندان کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی ذیربط در زمینه تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی به اقصی نقاط بررسی و ارزیابی می شود.

حیدری با تاکید بر رفع موانع پیش روی کارخانجات آرد استان، افزود: با توجه به نقشی که کارخانجات آرد در تامین آرد استان دارند دستگاه های اجرایی در تامین مواد اولیه مورد نیاز این کارخانجات و رفع سایر مشکلات این واحدها اهتمام ویژه به خرج دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: موانع و مشکلاتی که پیش روی کارخانجات پودر ماهی استان به ویژه در قشم وجود دارد از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط برای ایجاد شرایط رونق این واحدها رفع شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5184
  • نویسنده : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها