افزونه جلالی را نصب کنید.
در شش ماهه اول سال 1400 محقق شد؛

ثبت ۴۷۰۰ عملیات ایمنی راهنمایی کشتی ها در بنادر هرمزگان

  • کد خبر : 5239
  • 04 مهر 1400 - 21:32
ثبت ۴۷۰۰ عملیات ایمنی راهنمایی کشتی ها در بنادر هرمزگان
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: بیش از 4 هزار و 700 عملیات راهنمایی کشتی ها در شش ماهه سال جاری به صورت شبانه روزی و بدون وقفه با ایمنی کامل به همت راهنمایان در بنادر استان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “اسماعیل مکی زاده”با اشاره به فعالیت راهنمایان در بنادر هرمزگان طی شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ اظهار داشت:  این عملیات ها شامل پهلودهی، جداسازی و جابجایی شناورها می باشد که توسط ۳۶ راهنما صورت گرفت است.

وی با بیان اینکه خدمات راهنمایی کشتی به منظور ارتقا سطح ایمنی و امنیت بنادر ، آبراهه ها و حفاظت از محیط زیست در تمام بنادر مطرح دنیا در بالاترین سطح ممکن و توسط نیروهای متخصص و زبده انجام می شود، ادامه داد: عملیات های راهنمایی کشتی براساس برنامه و بدون وقفه در شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا و گاها از مبدا کشورهای درگیر با این ویروس به انجام رسید.

 مکی زاده گفت: در این مدت به منظور تامین سوخت پالایشگاه بندرعباس بیش از ۳ مورد عملیات  ( STS) کشتی به کشتی سوپر تانکرها توسط راهنمایان به ثبت رسیده است.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در بخش دیگری از صحبت های خود  با اشاره به فعالیت ۱۶ موسسه آموزش دریانوردی در استان هرمزگان بیان کرد: ۲۳ دوره عناوین آموزشی دریانوردی در این موسسه ها برگزار می شود.به گفته مکی زاده، بنادر استان هرمزگان از ۳۶ راهنما بهره برده که تعداد ۱۷ نفر راهنمای ارشد، ۱۲ نفر از آنها راهنمایان درجه دو، ۴ نفر راهنمای درجه سه و تعداد ۳ نفر دیگر را کارآموزان تشکیل می دهند.

شایان ذکر است،  در حال حاضر ۳۳ هزار نفر دریانورد در استان هرمزگان مشغول فعالیت بوده که از این تعداد ۱۵۳ بانوی دریانورد در گستره آبی هرمزگان فعالیت می نمایند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها