افزونه جلالی را نصب کنید.

تخلیه و بارگیری بیش از ۱۰ میلیون تن کالا تا نیمه مهرماه سال جاری دربندر شهید رجایی

  • کد خبر : 5357
  • 20 مهر 1400 - 17:36
تخلیه و بارگیری بیش از ۱۰ میلیون تن کالا تا نیمه مهرماه سال جاری دربندر شهید رجایی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از رشد 42 درصدی تخلیه و بارگیری از ابتدای امسال تا نیمه مهرماه جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: تخلیه و بارگیری کالای فله و متفرقه در بندرشهید رجایی طی مدت مذکور بیش از 10 میلیون تن بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “علی رضا محمدی کرجی ران” ضمن تشریح عملیات تخلیه و بارگیری در بخش فله و متفرقه در بزرگترین بندرتجاری کشور اظهارداشت: از ابتدای سال تا نیمه مهرماه بیش از ۱۰ میلیون تن کالای فله و متفرقه تخلیه و بارگیری شده که از این میزان ۸ میلیون و ۵۲۱ هزار و ۴۹ تن با افزایش ۴۶ درصدی مربوط به کالاهای فله بوده است.

وی افزود :این میزان کالا بوسیله ۲۳۹ فروند کشتی جابجا شده است .

 مدیر مجتمع بندری شهید رجایی با بیان اینکه در بخش متفرقه یک میلیون و ۴۸۴ هزار تن کالاهای متفرقه نیز جابجا شده اظهارداشت: این میزان کالا توسط ۱۲۰ فروند کشتی تخلیه وبارگیری شد که در این بخش نیز  شاهد افزایش ۲۶ درصدی می باشیم.

بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندرتجاری کشور علاوه بر کالاهای کانتینری حجم گسترده‌ای از عملیات جابه‌جایی کالاهای عمومی به خصوص محصولات فولادی وفله خشک(غله و سنگ آهن)، فله مایع(روغن‌های خوراکی) را بر عهده دارد .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها