افزونه جلالی را نصب کنید.
دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان تاکید کرد:

مشکلات ورزشی بانوان کونگ فو کار رفع شود

  • کد خبر : 5597
  • 10 آذر 1400 - 8:48
مشکلات ورزشی بانوان کونگ فو کار رفع شود
دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان بر رفع مشکلات ورزشی حوزه بانوان ورزشهای رزمی استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان فاضل نعمانی دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان در نشستی با حضور مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان به تشریح فعالیتهای هیات کونگ فو استان هرمزگان پرداخت و گفت:هم اکنون ۱۲ سبک کونگ فو در استان هرمزگان در قالب بیش از ۴۰ باشگاه فعالیت دارند که شاهد موفقیت بیش از پیش کونگ فو کاران استان در سطح جهانی هستیم.

نعمانی دغدغه های اصلی هیات را مسایل مالی عنوان کرد و با ذکر این مطلب که از ورزشکاران و مدال آوران استان هرمزگان باید در خور شان آنها تقدیر شود، اضافه کرد: کونگ فو یک ورزش هیجانی است و استقبال بسیار خوبی از آن می شود، به همین دلیل اداره کل ورزش و جوانان به صورت ویژه باید از ورزشکاران و قهرمانان این رشته حمایت کند.

دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان با بیان اینکه در کونگ فو استعدادهای فراوانی وجود دارد خاطر نشان کرد:

می خواهیم کونگ فو را به محلات و روستاها برده تا شاهد گسترش این رشته مفرح باشیم.

نرگس منتظری تختی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به وجود صنایع بزرگ در استان هرمزگان به تشریح جایگاه ورزش بانوان در استان پرداخت و خواستار ایجاد زیرساختهای لازم در راستای بهبود امکانات ورزشی بانوان شد.

وی با بیان اینکه من جدای از ورزش نیستم و سالیان سال در بدنه ورزش بوده ام، فراهم شدن امکانات لازم را موجب رشد و توسعه ورزش بانوان خواند و اضافه کرد: ادارات و سازمانها میتوانند امکانات ورزشی موجود خود را در اختیار ورزشکاران قرار دهند تا شاهد پیشبرد بیشتر اهداف ورزشی استان باشیم.

 نرگس منتظری تختی در بخشی دیگر با اشاره به معضلات و آسیبهای اجتماعی  در جامعه تصریح کرد: ناراحت کننده است که دختران ما، در استان هرمزگان فضای کافی برای پرداختن به ورزش نداشته باشند و در پارک تمرین کنند.

 محلفی نایب رییس هیات کونگ فو نیز در ادامه با بیان اینکه ما در بسیاری از امور دچار روزمرگی هستیم و سیستمهای اداری قائم به فرد است اضافه کرد: متاسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید مسایل و مشکلات موجود در جامعه را جدی نمی گیرند که باید در خصوص فراهم نمودن امکانات ورزشی جهت بانوان برنامه ریزی مدونی انجام شود.

سهیلا صبوری از مربیان هیات کونگ فو نیز با بیان اینکه هیات کونگ فو هرمزگان در بین سایر رشته ها مظلوم واقع شده است، نبود خوابگاه و فضای ورزشی مناسب را از جمله مشکلات کنونی ورزش بانوان عنوان کرد و گفت: اگر صورت می گرفت که داوران و مربیان ورزشی ما بیمه می شدند، قطعا شاهد ترقی جایگاه ورزش در استان بودیم و بسیاری از نگرانیها نیز مرتفع می شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها