افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر تعاون روستایی استان خبر داد

توزیع بیش از ۴۲ هزار تن آرد در روستاهای هرمزگان

  • کد خبر : 5604
  • 13 آذر 1400 - 14:36
توزیع بیش از ۴۲ هزار تن آرد در روستاهای هرمزگان
مدیرتعاون روستایی استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 42 هزار و 800 تن آرد توسط شبکه تعاون روستایی در روستاهای استان توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، سیروس اسدپور در خصوص عرضه آرد روستایی در هرمزگان، اظهار کرد: توزیع عادلانه آرد در میان روستاها با نرخ مصوب کمیسیون آرد و نان را از جمله اولویت های مهم کاری تعاون روستایی هرمزگان بوده و این مجموعه تمام تلاش خویش را برای تحقق این موضوع انجام می دهد.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان، گفت: در راستای رسالتی که شبکه تعاون روستایی به عهده دارد، با توجه به تمام موانع پیش رو در توزیع آرد من جمله بعد مسافت، بالا بودن هزینه حمل و پراکندگی روستاها، همواره آرد به موقع و بدون هیچ مشکلی به قیمت مناسب در اختیار روستائیان قرار می گیرد.

وی افزود: عملیات توزیع آرد در استان هرمزگان توسط ۱۴۰ شرکت تعاونی روستایی در سطح روستاها، ۷ اتحادیه تعاونی شهرستانی و یک اتحادیه تعاون روستایی استانی فعال صورت می‌گیرد.

اسدپور با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در تأمین آرد و نان روستاهای زلزله‌زده استان وجود ندارد، تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی ضمن توزیع آرد ماهیانه در مناطق زلزله زده، بیش از ۱۰۰۰ کیسه آرد فوق العاده  نیز در این روستاها توزیع نمود.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان بیان کرد: کارخانه آرد صدف، خاتم، آسیابان، گوهر میناب، طالقانی رودان و کارخانه آرد شفیعی حاجی آباد واحدهای تأمین آرد مورد نیاز مردم مناطق روستایی و شهری این استان هستند.

استان هرمزگان دارای ۸۲۹ روستا با جمعیتی بیش از ۷۰۰ هزار نفر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها