افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر بندر شهید باهنر اعلام کرد:

ارتقاء توان عملیاتی بندر شهید باهنر با الحاق تجهیزات جدید

  • کد خبر : 5612
  • 13 آذر 1400 - 14:40
ارتقاء توان عملیاتی بندر شهید باهنر با الحاق تجهیزات جدید
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از الحاق چندین دستگاه جرثقیل سنگین و نیمه سنگین با هدف ارتقاء نرم عملیاتی، تسهیل در امر تخلیه و بارگیری و کاهش مدت زمان انتظار در این بندر خبر داد .

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، ” حمیدرضا محمد حسینی تختی ” با اشاره به استقرار پرت جدید اپراتوری در بندر شهید باهنر جهت ارتقاء توان لجستیکی و کاهش زمان عملیات تخلیه و بارگیری  اظهارداشت : ۶ دستگاه جرثقیل سنگین و نیمه سنگین و سایر تجهیزات مورد نیاز به چرخه عملیاتی این بندر بزرگ صادراتی اضافه تا ناوگان خدماتی با توان مضاعف تری نسبت به گذشته ارائه خدمت نماید.

وی این تجهیزات را شامل سه دستگاه جرثقیل سنگین ۱۰۰تا ۱۲۵ تنی، سه دستگاه جرثقیل نیمه‌ سنگین۵۰ تا ۹۰ تنی اعلام کرد و گفت: در آینده نزدیک لیفتراک و سایر تجهیزات خدماتی نیز به این تجهیزات اضافه خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال برای خرید این تجهیزات توسط بخش خصوصی هزینه شده است خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این تجهیزات بشکل مستقیم برای ۲۰ نفر و بشکل غیر مستقیم برای ۷۰ نفر اشتغال فراهم می شود.

به گفته محمد حسینی تختی رعایت الزامات ایمنی، تقویت خدمات حمل و نقل لجستیکی و کاهش مدت زمان انتظار سه مؤلفه مورد تاکید است که رضایت ارباب رجوع و ذینفعان را به ‌همراه خواهد داشت .

لازم به ذکر است؛ بندر شهید باهنر با دارا بودن ۱۲ پست اسکله و حداکثر آبخور ۱۱.۵ متر، ظرفیت پذیرش و پهلوگیری انواع شناورهای اقیانوس پیما و موتور لنج های سنتی را دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5612

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها