افزونه جلالی را نصب کنید.

تشکیل کارگروه تخصصی شیلات و بنادر و دریانوردی برای ساماندهی، انضباط بخشی،رفع مسائل و مشکلات بندری

  • کد خبر : 5617
  • 14 آذر 1400 - 16:15
تشکیل کارگروه تخصصی شیلات و بنادر  و دریانوردی برای ساماندهی، انضباط بخشی،رفع مسائل و مشکلات بندری
موج شکنهای مردمی خام بوده و قابلیت بهره برداری ندارند و جهت تجهیز ،تکمیل و لایروبی آن حداقل ۲۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی می .

مدیران کل شیلات هرمزگان و  بنادر و دریانوردی استان  با حضور معاونین و مسئولان ادارات خود در محل اداره کل شیلات هرمزگان دیدار و در راستای تعامل  هم افزایی بیشتر و همچنین مرتفع سازی مسائل و مشکلات موجود دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،در این دیدار مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به وجود ۲۳ موج شکن مردمی خام  در استان هرمزگان گفت این موج شکنها خام بوده وصرفا دارای دو بازو سنگی و  هیچگونه امکانات و تجهیزات بندری ندارد و برای تجهیز و تکمیل و بهره برداری آن حداقل ۲۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی نیاز است و بدون این امکانات قابلیت بهره برداری ندارند .هدف و الویت سازمان شیلات ایران  از تحویل گیری این موج شکنها پشتیبانی از مزارع ماهی در قفس بوده است،همچنین همزمان با تحویل گیری مستند سازی موج شکنها و اراضی پسکرانه در حال اقدام است .
دریایی همچنین در این نشست همکاری برای وصول مطالبات و عوارض دولتی و هم افزایی برای خدمات رسانی بین این دو اداره کل،تشکیل کارگروه های تخصصی و نشست های رفع موانع متوالی و منظم را پیشنهاد داد که با موافقت  مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همراه شد.

دریایی همچنین بر همکاری لازم در راستای تجهیز شناورهای صیادی به سیستم های ایمنی دریاوری در راستای  ارتقای امنیت دریاوری و همچنین کمک مضاعف به نظارت بر تردد شناورهای صیادی  با توجه به مصوبات  کمیسیون امنیت دریانوردی تاکید کرد.
در ادامه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان  افزود:  بنادر صیادی و موج شکن های مردمی با هدف  ارائه  خدمات به بومیان و جامعه صیادی و آبزی پروری دریایی است و  امیدواریم که فرایند واگذاری با توجه به ضرورت این امر به سرعت صورت گیرد
علیرضا محمدی کرجی ران همچنین  مطرح کرد: که ابن اداره کل آمادگی لازم را در خصوص صدور پروانه بهره‌برداری بنادر را با تعامل و همکاری دوجانبه و بازدید مشترک از بنادر دارند و در رابطه با تعیین تکلیف مالکیت و بهره برداری از اسکله  جزیره هرمز هرچه سریعتر اقدامات لازم انجام شود تا بتوانیم با طرح جامع خدمت رسانی بهتری به مردم و جامعه صیادی در این جزیره داشته باشیم

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5617

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها