افزونه جلالی را نصب کنید.

نوسازی پنجمین انباربندر شهید رجایی با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی

  • کد خبر : 5620
  • 14 آذر 1400 - 16:16
نوسازی پنجمین انباربندر شهید رجایی  با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی
معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پس اتمام تعمیرات اساسی 4 باب انبار بر اساس استانداردهای روز در بندرشهید رجایی، پنجمین انبار ترانزیت کالا با پیشرفت فیزیکی 65 درصدی بر اساس برنامه زمانبندی در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “عباس کمالی ” با بیان اینکه تعمیرات اساسی انبارهای عمومی با هدف افزایش ظرفیت نگهداری کالاها در بندر شهید رجایی  از سال گذشته آغاز شده است اظهار داشت: پس از اتمام تعمیرات ۴ باب انبار ویژه کالای اساسی نوسازی پنجمین انبار ترانزیت کالا (۲۲ ترانزیت) با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی در حال انجام است تا زمینه مساعد نگهداری کالا‌های اساسی در شرایط ایمن و مطلوب و کاهش میزان اتلاف آن بیش از پیش فراهم ‌شود.

وی  نگهداری اصولی و افزایش سطح ایمنی کالاهای اساسی و ترانزیتی با هدف ارائه خدمات بهتر را از دیگر مولفه‌های مورد توجه در تعمیر و نوسازی انبارها بر شمرد .

این مقام مسئول با اشاره به ویژگی های فنی  انبار پنجم مجتمع بندری شهید رجایی اظهار داشت: این انبار با  متراژی حدود۱۰ هزار متر مربع با دارای ۷۵۰ متر مربع سکوی بارانداز تاپایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

 به گفته کمالی، اقداماتی شامل اصلاح سیستم اطفاء حریق و اتصال به شبکه اطفاء حریق بندر، تعویض قطعات آسیب دیده سوله، ساماندهی و تعویض سیستم فاضلاب متناسب با شبکه فاضلاب بندر و اجرای رنگ نمای سوله از جمله فعالیت عمرانی و تاسیساتی می باشد که در انبار  شماره پنج درحال انجام است.

وی در پایان به تامین نور مورد نیاز انبارهای کالا در راستای کاهش و صرفه‌جویی مصرف برق در روز اشاره داشت و افزود: برای تحقق این هدف، پروژه مذکور از نورگیرهای شفاف پلی‌کربنات به مساحت حدود ۸۰۰ متر مربع استفاده می‌شود.

شایان ذکر است؛ بندر شهید رجایی با برخورداری از ۱۹ باب انبار با احتساب یک باب انبار هانگارد حجم قابل توجهی از انبارش کالاهای اساسی و ترانزیتی کشور را به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها