افزونه جلالی را نصب کنید.

نشست هم‌اندیشی تعاون روستایی هرمزگان با شرکت های دانش بنیان برگزار شد

  • کد خبر : 5637
  • 15 آذر 1400 - 16:34
نشست هم‌اندیشی تعاون روستایی هرمزگان با شرکت های دانش بنیان برگزار شد
دومین نشست هم‌اندیشی و آشنایایی با شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه استارت آپ با حضور مدیرتعاون روستایی استان، معاون پارک علم و فن آوری هرمزگان و کارشناسان فعال شرکت های دانش بنیان در محل پارک علم و فن و آوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، مدیر تعاون روستایی هرمزگان در این نشست با بیان اینکه امروز شرایط کشور برای کار کردن از همیشه مهیا تر است، تأکید کرد: همین نشست های هم اندیشی نشانه های مثبتی از انجام فعالیت های کسب و کار است.

سیروس اسدپور با اشاره به ضرورت بازاررسانی محصولات و کالاهای اساسی و کشاورزی تولیدی به روش‌های مختلف تصریح کرد: در راستای سیاست های سازمان مرکزی تعاون روستایی، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ‌های توانمند و فعال که دارای زیرساخت‌ها، شبکه‌های توزیع و توان اجرایی مناسبی برای توزیع مستقیم و اینترنتی کالاهای اساسی(نظیر مرغ، تخم مرغ، لبنیات، برنج، روغن خوراکی، شکر و…) به صورت توزیع مویرگی درب منازل هستند می توانند در قالب این طرح با تعاون روستایی همکاری داشته باشند.

وی ضمن تشکر از حضور نمایندگان این شرکت های در این نشست خواستار ارائه پیشنهادات و مدل‌های کسب و کاری خود در این زمینه جهت انعکاس به سازمان مرکزی تعاون روستایی شد و افزود: شرکت های دانش بنیان متقاضی باید پیشنهادات ارسالی خود را در قالب لیست اقلام قیمتی کالاها و ملزومات اساسی وزارت جهاد کشاورزی که به صورت روزانه در پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه منتشر می‌شود تنظیم کنند.

اسدپور خاطرنشان کرد: در قالب این طرح الگوهای عرضه مستقیم کالاها به درب منازل شهروندان و مردم عزیز می بایست به نحوی طراحی و ارائه شود که با احتساب هزینه‌های تبعی مترتب بر ارائه خدمات توسط شرکت‌ها، قیمت نهایی همان قیمت مصوب تنظیم بازاری درب منازل مردم باشد.

معاون پارک علم و فن آوری استان هرمزگان نیز ضمن استقبال از طرح بازاررسانی سازمان تعاون روستایی اظهار امیدواری کرد شرکت های دانش بنیان استان هرمزگان ضمن ارائه پیشنهادات در قالب این طرح همکاری خوبی داشته باشند.

در ادامه این نشست نمونه کار و عملکرد برخی از شرکت های استارت آپی ضمن ارائه مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5637

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها