افزونه جلالی را نصب کنید.
باهمراهی مدیر شعبه شرکت شهرکهای کشاورزی استان هرمزگان:

بازدید معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان از مجتمع های پرورش میگو یکدار و سدیج جاسک

  • کد خبر : 5677
  • 25 آذر 1400 - 11:54
بازدید معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان از مجتمع های پرورش میگو یکدار و سدیج جاسک
معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان به همراه مدیر شعبه شرکت شهرکهای کشاورزی استان هرمزگان و جمعی از مسئولین شیلات استان از مجتمع های پرورش میگو یکدار و سدیج جاسک که در راستای واگذاری به مردم در اختیار شرکت شهرکهای کشاورزی استان هرمزگان قرار دارند، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات استان هرمزگان، مسعود بارانی در حاشیه این بازدید گفت:  بدون شک در آینده ای نزدیک و با تحقق برنامه ریزی های صورت گرفته شیلات به ویژه آبزی پروری محور اصلی توسعه اقتصادی و همه جانبه در هرمزگان خواهد بود .

وی با بیان اینکه گام ها و برنامه ریزی خوبی برای توسعه شیلاتی استان تاکنون برداشته شده است تصریح کرد: تحقق برنامه ها و چشم انداز های شیلاتی استان نیازمند حمایت از فعالیت های شیلات به ویژه در حوزه های آبزی پروری از جمله پرورش ماهی درقفس،تکثیر ماهی،تکثیر و پرورش میگو و … خواهد بود.

بارانی برنامه ریزی برای اجرایی شدن احداث مجتمع های پرورش میگو یکدار و سدیج  جاسک و بررسی مسایل ومشکلات فنی پروژه های این دو مجتمع را از اهم اهداف این بازدید خواند و عنوان کرد: خوشبختانه تصمیمات خوبی در راستای رفع موانع موجود به تولید رسیدن این مجتمع ها اتخاذ و در دستور کار قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها