افزونه جلالی را نصب کنید.
در کمیته رفع موانع تولید شیلات هرمزگان مطرح شد:

احداث مجتمع تکثیر وپرورش ماهیان زینتی شیلات هرمزگان در آینده ای نزدیک

  • کد خبر : 5793
  • 11 دی 1400 - 15:35
احداث مجتمع تکثیر وپرورش ماهیان زینتی شیلات هرمزگان در آینده ای نزدیک
کمیته رفع موانع تولید شیلات هرمزگان با حضور نماینده معاونت عمرانی استانداری هرمزگان، معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان، معاون منابع طبیعی استان هرمزگان ، رئیس نظام دامپزشکی استان هرمزگان، معاون محیط زیست استان و جمعی از مسئولین شیلات هرمزگان تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت احداث شهرک ماهیان زینتی برای توسعه و رونق این مهم در استان هرمزگان گفت : ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی وجوانان بومی منطقه وجلوگیری از پراکندگی مراکز تکثیر وپرورش ماهیان زینتی در سطح استان از اهم اهداف احداث این مجتمع است.

مسعود بارانی اظهار داشت تکثیر و پرورش ماهیان تزئینی جز مشاغل زودبازده و پردرآمد و نامش به بازار کسب و کارهای موفق گره خورده است و در سال‌های اخیر افراد زیادی به سمت این کسب و کار سوق یافته اند که نیازمند ساماندهی و توسعه است.

وی عنوان کرد: بدلیل اهمیت نزدیکی به مرکزشهر ودسترسی آسان به سیستم حمل ونقل(هوایی،ریلی،زمینی) جهت فروش و انتقال ماهی تولیدی به سایر شهرها و استان ها واگذاری زمین پبشنهادی شیلات جهت احداث شهرک ماهیان زینتی از اهمیت زیادی برخوردار است .

بارانی افزود در این نشست مقرر شد کلیه دستگاههای ذیربط در خصوص اراضی پیشنهادی مساعدت های لازم را انجام دهند تا اقدامات بعدی برای ایجاد و‌ساماندهی شهرک مذکور صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها