افزونه جلالی را نصب کنید.

اطلاع از شرایط مساعد دریایی و تمهیدات بهداشتی و مراقبتی لازمه سفر به جزایر

  • کد خبر : 5823
  • 12 دی 1400 - 22:07
اطلاع از شرایط مساعد دریایی و تمهیدات بهداشتی و مراقبتی لازمه سفر به جزایر
معاون دریایی اداره بنادر و دریانوردی لنگه از ادامه منع تردد در بنادر غرب استان و لغو تمامی سفرهای مسافری به دلیل ناپایداری هوا و شرایط نامساعد جوی حاکم بر منطقه خبرداد و گفت: پیش بینی ها حاکی از این است که محدودیتها تا پایان هفته جاری ادامه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “خدادادپلاشی” با اشاره به اطلاع ‎رسانی مستمر مبنی بر ورود موج بارشی به استان هرمزگان توسط هواشناسی و افزایش سطح مخاطرات دریایی اظهار داشت: بنادرگردشگری و مسافری غرب استان تا بهبود شرایط جوی تعطیل و هیچگونه خدماتی در مناطق گردشگری ارائه نمی شود .

معاون دریایی اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ادامه داد: تردد مسافربه جزایر شیدور، هندورابی، لاوان، ابوموسی، و مسیرهای منتهی به جزیره کیش تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

پلاشی همچنین به هموطنانی که قصد تجربه سفرهای دریایی و عزیمت به جزیره زیبا و مرجانی کیش را دارند توصیه کرد: قبل از اقدام به سفر از پایدار بودن شرایط جوی حاکم بر منطقه دریایی اطلاع حاصل نمایند.

معاون دریایی اداره بنادر و دریانوردی لنگه و غرب هرمزگان پیش‌بینی‌کرد با توجه به وزش باد، ممنوعیت‌ و محدودیت در بنادر مسافری و گردشگریدر غرب استان تا پایان هفته جاری ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه پایش هواشناسی دریایی بطور مستمر در منطقه ادامه دارد بیان داشت: این امکان وجود دارد برخی از بنادر غرب استان بنا به ضرورت و بشکل مقطعی آن هم جهت جابجایی مایحتاج جزیره نشینان بازگشایی شود امااین شرایط بشکل غیر پایدار و محدود است.

پلاشی با اشاره به فاصله زیاد دریایی بین سرزمین اصلی و جزیره کیش ازمسافران و گردشگران خواست بهره مندی از هوای مطلوب حاکم بر این جزیره رابا اطلاع از شرایط مساعد دریایی و تبعیت از تصمیمات متخده در ستاد ملی کرونا در تقویم سیاحتی خود قرار دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها