افزونه جلالی را نصب کنید.

بنادر گردشگری و مسافری قشم تا بهبود شرایط جوی تعطیل است

  • کد خبر : 5820
  • 12 دی 1400 - 22:00
بنادر گردشگری و مسافری  قشم تا بهبود شرایط  جوی تعطیل است
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: کلیه بنادر مسافری و گردشگری این جزیره تا اطلاع ثانوی تعطیل و هموطنان با برنامه ریز؛ سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “علی اشتری” با اشاره به ورود موج بارشی به استان هرمزگان که طی روزهای گذشته به طرق گوناگون اطلاع رسانی شده است افزود: فعالیت‌های دریایی مانند تفریحات آبی و سفر به مراکز گردشگری دریایی شامل جزیره هنگام و جنگل‌های حرای قشم همانگونه که در اخبار قبلی نیز اعلام شده بود تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط جوی تعطیل است.

مدیر بنادر و دریانوردی قشم از مسافران و گردشگران خواست با توجه به تعطیلی مراکز گردشگری و تعطیلی بندر مسافربری شهید ذاکری قشم ،ضمن برنامه ریزی سفرهای خود را به زمان دیگری موکول کنند.

اشتری با بیان اینکه وزش بادهای تند جنوب شرقی باعث تلاطم دریا و اختلال در تمامی فعالیت‌های دریایی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه می‌شود، افزود: محدودیت و ممنوعیت اعلامی از سوی اداره بنادر و دریانوردی قشم طی روزهای یاد شده جهت جلوگیری از مخاطرات احتمالی و تامین سلامت سفر است .

وی از هموطنان خواست در صورت ممنوعیت تردد در بنادر استان از سفر با شناور غیر مجاز از اماکن غیر مجاز جدا خوداری نموده و جان خود و عزیزانشان را به مخاطر نیندازند.

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی قشم، در صورت تعطیلی بندر شهید ذاکری ، هموطنان بنا به ضرورت می توانند از بنادر لافت و پل آن هم با اطلاع قبلی تردد نمایند .

وی تاکید کرد: مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی با شماره ۱۵۵۰ به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات امداد و نجات است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5820

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها