افزونه جلالی را نصب کنید.

فرهنگ ایثار و شهادت با فکر و قلب مردم عجین است

  • کد خبر : 5845
  • 20 دی 1400 - 17:57
فرهنگ ایثار و شهادت با فکر و قلب مردم عجین است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جلسه برنامه ریزی جشنواره فرهنگی – ادبی یوسف گفت:فرهنگ ایثار و شهادت با فکر و قلب مردم عجین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، اسمعیل جهانگیری ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در برنامه ریزی این رویداد مهم گفت : اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در قالب ادبیات پایداری و مقاومت در جامعه یک ضرورت است.

وی افزود : رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس و دفاع از حرم می تواند در قالب ادبیات مقاومت الگو ساز و جریان ساز برای آیندگان و اشاعه دهنده فرهنگ مقاومت در جامعه باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به غنا و ریشه دار بودن فرهنگ مقاومت اشاره کرد و بیان داشت : جوانان باغیرت ایران اسلامی در دفاع از حرم سنگ تمام گذاشتند و فرهنگ مقاومت برای همیشه در جامعه ساری و جاری خواهد بود زیرا حرکتی ریشه دار است و ریشه آن عاشورا و قیام ابا عبدالله الحسین (ع) است.

جهانگیری به اهمیت ساختار برگزاری این جشنواره پرداخت و اظهار کرد : جشنواره فرهنگی – ادبی یوسف باید به گونه ای برگزار شود که برکات آن شامل تمام شهرستان ها شود و در نهایت منتج به ظرفیت سازی ، کشف استعدادها گردد و در این راستا لازم است از ظرفیت اساتید ، هنرمندان ، پایگاه های بسیج و … استفاده بهینه شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها