افزونه جلالی را نصب کنید.
شهردار بندرعباس در بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس:

اعتبار ویژه ای در بودجه ۱۴۰۱ برای رفع نقاط آبگیر و مشکلات زمان بارندگی دیده شود

  • کد خبر : 5848
  • 21 دی 1400 - 21:48
اعتبار ویژه ای در بودجه ۱۴۰۱ برای رفع نقاط آبگیر و مشکلات زمان بارندگی دیده شود
شهردار بندرعباس خواستار تخصیص اعتبار ويژه ای در بودجه 1401 برای رفع نقاط آبگیر و مشکلات زمان بارندگی شد و گفت: شهرداری با تمام ظرفیت در راستای حل مشکلات محلات تلاش می کند.

شهرداری با تمام ظرفیت در راستای حل مشکلات محلات تلاش می کند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی در بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس که با دستور کار ارائه گزارش شهرداری بندرعباس از بارندگی های اخیر در سطح شهر، برگزار شد، بیان کرد: از تمام نیروها و کارکنانی که در بحث بارندگی اخیر پای کار بودند و در صحنه حضور داشتند، تقدیر خواهد شد.

شهردار بندرعباس اظهار داشت: برای رفع مشکلات و معضلات شهری در هنگام بارندگی اعتبار ویژه ای باید در بودجه ١۴.١دیده شود.

نوبانی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهر با تمام ادوات و تجهیزات در هنگام بارندگی همراه مجموعه شهرداری بودند. شهردار بندرعباس تصریح کرد: همراهی تیم های جهادی با مجموعه شهرداری باعث شد محلات حاشیه نشین خسارت کمتری متحمل شوند.

نوبانی در ادامه اظهار داشت: رفع مشکلات و عیوب محلات، نیازمند یک عزم و اراده جدی است و شهرداری با تمام پتانسیل و ظرفیت در راستای حل مشکلات محلات و نقاط آبگیر تلاش می کند.

وی افزود: برون رفت از بحران نیاز به زمان سنجی، برنامه ریزی و مدیریت همسو و نیروی انسانی و ماشین آلات دارد که در مجموعه شهرداری در همه حوزه ها سعی کرده ایم توانمند و همراه باشیم.

نوبانی خاطر نشان کرد: ظرفیت ورود و خروج آبهای سطحی شهر مشخص است و قطعاً در هنگام بحران باید مدیریت به گونه ای باشد که خسارت کمتری به مردم وارد شود و تمام توان مجموعه شهرداری در راستای بسیج همه سازمانها و ارگانها برای کنترل بحران بوده است.

شهردار بندرعباس بیان داشت : پیرامون بافت فرسوده و محلات حاشیه نشین و شهرک پیامبر اعظم باید اقدامی ملی صورت پذیرد و تحولی اساسی و بنیادی در این محلات ایجاد شود که در سفر آتی رییس جمهور به استان انشالله این مساله مطرح خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها