افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید رییس جمهور از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی

  • کد خبر : 5868
  • 24 دی 1400 - 0:57
بازدید رییس جمهور از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی
رییس جمهور کشورمان در چهاردهمین سفر استانی خود با حضور در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از بخش‌های مختلف این بندر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “آیت‌الله سیدابراهیم رییسی” که صبح روز پنج‌شنبه ۲۳ دی ماه در چهاردهمین دور ازسفرهای استانی خود به استان ساحلی هرمزگان سفر کرده است، با حضور در بزرگترین بندر تجاری کشور از بخش‌های مختلف این بندر بازدید و از فرآیند تخلیه و بارگیری انواع کالاهای به ویژه کالاهای استراتژیک و اساسی بازدیدکرد.

وی همچنین با حضور در مرکز کنترل ترافیک دریایی(VTS) و مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی(MRCC) بندر شهید رجایی، ضمن گفتگوی صمیمانه و تخصصیبا پرسنل مراکز مذکور از خدمات شبانه روزی آنها قدردانی و بر ارتقاءامکانات پیشرفته در حوزه خدمات جستجو و نجات دریایی و ایمنی در آبهای بین‌المللی و حاکمیتی تاکید کرد.

“علی‌رضا محمدی کرجی ران” مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در اینبازدید گزارشی از خدمات قابل ارائه به کشتی‎های متردد در خلیج فارس،دریای عمان و آبهای بین‌المللی و همچنین به الزامات و کنوانسیون‌های ابلاغی از سوی سازمان جهانی دریانوردی که این اداره کل ملزم به رعایت آنهاست، اشاره کرد.

شایان ذکر است، رییس جمهور دولت سیزدهم در این بازدید یک ساعته خود دربندر شهید رجایی با حضور در پایانه کانتینری شماره یک این بندر از روندارائه خدمت به کشتی‌های پهلو گرفته اطلاع حاصل کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها