افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان:

سازمان بسیج حقوقدانان با تکیه بر توان تخصصی خود، برای چالش های حقوقی، راهکار ارائه نماید

  • کد خبر : 5899
  • 30 دی 1400 - 21:13
سازمان بسیج حقوقدانان با تکیه بر توان تخصصی خود، برای چالش های حقوقی، راهکار ارائه نماید
در دیدار سهراب انبارکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور و مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر لزوم ارائه راهکار برای چالش های حقوقی با تکیه بر توان تخصصی سازمان بسیج حقوقدانان تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این دیدار گفت: رفع چالش های حقوقی مردم نیازمند حرکت جهادی می باشد و بر این اساس لازم است سازمان بسیج حقوقدانان با تکیه بر توان تخصصی خود، چالش های حقوقی را نیز شناسایی و برای آن راهکار ارائه دهد.

مجتبی قهرمانی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج در حفظ و ارتقای دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ظرفیت اقشار مختلف بسیج باعث شده است ارائه خدمات این نهاد مردمی به امور متعددی از جمله ‌؛ توسعه صنعت و فناوری، تولید علم و خدمات رسانی به مردم اختصاص یابد.

وی همچنین ضمن تقدیر از حضور به موقع و امدادرسانی های فوری بسیج به سیل زدگان در بارندگی های اخیر هرمزگان خاطرنشان کرد: حل معضلات اجتماعی و رفع مشکلات حقوقی مردم نیازمند حرکت جهادی در این حوزه می باشد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم سازمان بسیج حقوقدانان، رفع چالش‌های اجتماعی است و با توجه به اینکه بسیج در بطن جامعه و در بین مردم قرار دارد انتظار می رود، پیشگیری وضعی در دستور کار قرار گیرد و با یک برنامه ریزی منسجم؛ پایش و پیشگیری وضعی از سطح محلات آغاز شود تا زمینه های ارتکاب جرایم کاهش پیدا کند.

صلح و سازش و اصلاح ذات البین، تلاش برای مصالحه در پرونده های قصاص، شناسایی زندانیان و مددجویانی که شرایط اصلاح و باز اجتماعی شدن آنها فراهم است، لزوم برنامه ریزی برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و اجرای برنامه ها در چارچوب سند تحول قوه قضاییه از دیگر محورهای سخنان رئیس کل دادگستری هرمزگان در این نشست بود.

گفتنی است؛ سهراب انبارکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور نیز در جریان این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد، برنامه ها و دستاوردهای این سازمان در زمینه صلح و سازش، تنقیح قوانین، آزادسازی زندانیان نیازمند و اقدامات عملیاتی در خصوص مقابله با فساد پرداخت و از تلاش‌های دادگستری کل استان هرمزگان در جهت تحقق عدالت و توسعه زیرساخت‌های قضایی در استان هرمزگان، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها