افزونه جلالی را نصب کنید.
شهردار بندرعباس خبر داد:

برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی در بندرعباس

  • کد خبر : 5929
  • 03 بهمن 1400 - 0:12
برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی در بندرعباس
شهردار بندرعباس گفت: نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی در بندرعباس با هدف رونق کسب و کار تولید کنندگان صنایع دستی برگزار می‌شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی با تاکید بر گسترش صنایع دستی شهر خلاق بندرعباس، بیان کرد: شهر بندرعباس به عنوان شهر خلاق در کنار ۲۹۵ شهر جهان در حوزه صنایع دستی، هنرهای سنتی و بومی معرفی شده است.

نوبانی گفت: شهرداری بندرعباس در راستای معرفی شهر بندرعباس در حوزه صنایع دستی این نمایشگاه را از سوم لغایت هفتم بهمن ماه برگزار می کند و شبکه کارآفرینی استان هرمزگان نیز در این رویداد کنار شهرداری است.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: غرفه های فروش تولید صنایع دستی و مشاغل خانگی منجر به رونق کسب و کار این کارآفرینان می شود و همچنین صنایع دستی و هنرهای محلی و بومی بندرعباس بیش از پیش معرفی و همه با هنرهای مردم بندرعباس آشنا می شوند.

نوبانی گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها در جذب گردشگر داخلی و خارجی مؤثر است و گردشگران سفیری برای تبلیغات شهر خلاق بندرعباس می شوند.

این مقام مسئول افزود: نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی در فضای باز بوستان دولت محیط موسوم به زیر پرچم از سوم لغایت هفتم بهمن ماه سالجاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برگزار می‌شود.

نوبانی بیان کرد: از آنجایی که سلامتی شهروندان اولویت اول ما است لذا این نمایشگاه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود و در ضمن آیین های سنتی در حاشیه نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

قابل ذکر است؛ آیین افتتاح این نمایشگاه فردا یکشنبه سوم بهمن ماه ساعت ۱۸ زیر پرچم برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها