افزونه جلالی را نصب کنید.

از سرگیری سفر دریایی بندر شهید باهنر به شارجه بعد از ۲ سال وقفه

  • کد خبر : 5952
  • 07 بهمن 1400 - 22:33
از سرگیری سفر دریایی بندر شهید باهنر به شارجه بعد از ۲ سال وقفه
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از فعالیت مجدد خط مسافری دریایی بندر شهید باهنر به شارجه بعد از دو سال وقفه بدلیل شرایط متاثر از ویروس کرونا خبر داد و گفت: مسافران باید علاوه بر انجام واکسیناسیون کامل با در دست داشتن پاسخ تست PSR با اعتبار 72 ساعت به پایانه دریایی مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “حمید رضامحمد حسینی تختی ” با اعلام این این خبر اظهار داشت: به دلیل شرایط متاثراز شیوع ویروس کرونا فعالیت این خط مسافری که پیش از این به صورت پایدارانجام می گرفت از اسفند ماه سال ۹۸ متوقف شده بود که با بهبود شرایط وگسترش تزریق واکسیناسیون از سرگیری فعالیت این خط در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام فرایند قانونی ودیپلماتیک نخستین شناور روزپنجشنبه هفتم بهمن ماه جاری بندرشهید باهنر را به مقصد شارجه امارات ترکخواهد کرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان با تاکید به اینموضوع که لازمه سفر انجام واکسیناسیون کامل و همراه داشتن پاسخ تست PSRبا اعتبار ۷۲ ساعت می باشد، تصریح کرد: مسافران باید هنگام حضور درترمینال و در طول سفر همه شیوه نامه های بهداشتی مانند (زدن ماسک و فاصلهگذاری اجتماعی ) را رعایت کنند.

محمد حسینی تختی طول مدت سفر دریایی از بندرشهید باهنر به شارجه را ۶ساعت در شرایط مطلوب آب و هوایی عنوان کرد و افزود: بر اساس پیش بینیصورت گرفته انجام این سفر دریایی دو بار در هفته و با یک فروند شناورمسافری تندرو به ظرفیت۲۰۰ نفر انجام می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها